Assalamualaikum..dan selamat datang

Friday, January 28, 2011

perhatian...

Entri ini saya amik dari Dapur tanpa sempadan..
kesian ngan apa yang berlaku dan minta disebarkan jaDI saya paste kat sini..harap bermanafaat

PERHATIAN: Sila sebarkan sekiranya ternmpk MYVi PUtih No. Plat: WUS948 yang dipercayai dipandu oleh seorang lelaki berambut pjg atau wanita bertudung sila hubungi En. Rashid 0196267828. Suspek telah melarikan seorang bayi berusia setahun yg ade didalam kereta ketika pemilik kereta menghantar ank ke nursery baru sebentar tadi diarea Puchong..keprihatinan anda amat dihargai ni berita benar..sila sebarkan..

13 comments:

Solehah said...

betul eh kak pasal kereta tu. Doakan semoga cepat jumpa balik.

nurkass said...

owh..ada dpt email td pasal kes ni..haihhh..risau dibuatnye..

sarah-najwan said...

xselamat dah skrg ni..rmai sgt org jahat di merata2 tempat...

ya Allah..semoga bby tu selamat dan penjahat itu segera ditangkap..

Nieza said...

mcm-mcm yer sekrng kat Msia....kena hati2 selalu..btw semoga dapat jumpa balik anak itu.

Ati Masrif said...

Allah!!

sian nya..harap dapat di jumpai semula...ameen!

tak jauh dari KLIA ni..

ainnoraini said...

minta2 jauhkan perkara yg tak diingini berlaku...

harap2 dpt jumpe segera...

sal said...

waduh..menakutkan..harap dapat jumpa..

Norhafiza said...

a a kak..No pun ada gak terima tp dalam versi yg berbeza..ada kata dh kena tangkap tp ada kata belom..ada kata bb ilang tapi ada pla kata bb dh kenal jual..wallahualam..

pe2 pun kak, keselamatan kita kena titik beratkan, kan kak..

sayangsayangibu said...

harap bukan kisah benar , sbb mungkin ada org nak menginaya kot..atau perebutan anak anak oleh ibu bapa yg dlm proses bercerai..mana tahu kan?

~ yus ~ said...

Ya Allah...moga segera di temui anak itu. Kesian pada kedua ibubapanya kan...

suri solehah said...

kepada kawan-kawan yg singgah di sini,saye ada terbaca* yg exwife lelaki tu sendiri yg larikan kete tu,mungkin betul kata sayang ibu td.. apa2hal pun semoga semua dlm keadaan baik hendaknya...
*dalam komen di DST juga

kak Erna said...

suri..insyaallah..
tapi..dah petang ni..harap2 dah jumpa la budak tu..sian dia..mesti ketakutan..

cek chun said...

suri wehh.
p baca
http://cekrasala.blogspot.com/2011/01/myvi-putih-yang-hantu.html