Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, January 8, 2011

Anak dara lagi

Pagi ni rasa takde mood lagi nak masak tuk sarapan..bukan apa semalam try buat roti..masa perap kemain lagi naik kembang...dalam hati berbunga kot-kot menjadi...tengok lepas bakar..huhu tak payah citelah...Lagipun pagi ni hubby ada LADAP so kami je kt umah..tak risau sangat pasal sarapan..

Eh sebenarnya nak cite pasal anak dara ku nan seorang itu...tengoklah antara hobi dia. 



tiap kali nak suap makan ..mesti dia nak makan sendiri

tengok kemain lagi suap tu..waduh..baru sudah mandi tu..

Ni acara makan malam tadi lah ni

Agaknya masa aku p kerja pengasuh dia bagi dia makan sendiri kot..

Tengok tu,,,macamlah makan sup..pasni sah kena tukar baju lain pulak ni
.
Tapikan dialah permata hati ku..penghibur ..hilang penat bekerja bila dapat tatap matanya...

14 comments:

kak Erna said...

comel nya dia makan sendiri..

Sunah Mohammad said...

hee~ comelnye anak dara ni~

kak long said...

anak kaklong pun sama..kalau tak bagi suap sdri..nangis siap guling2...hai anak2...!

ainnoraini said...

biasa la tu...dulu ank2 ain mase kecik mcm tu la jugakk....sabar jer la...

tapi mmg menghiburkan nengok kerenahnye tu kan...

Anonymous said...

heheh..comelnya anak babah makan sendiri...

cek chun said...

babah dalam LDP pon sempat skodeng anak dara dia nooo..

suri, tahun ni kami buat weekdays jer. dah kali kedua nex week. pasai kssr ler.

cek jadi penyelaras lagi. tensen aihh. pegang SPBT lagi. tapi depa kurang kelas la. so far, 23 period je. taktau kot2 nak tambah lagi. nex week baru nak siap jadual

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hehe...


comelnya dia...

Ati Masrif said...

aha..lah..
ntah2 dia kena makan sendiri..
ala..siannya dia tomei2 tu

kita TAG aida ye..

sila2kan lah...

suri solehah said...

Kak erna>>comei sungguh habis sampai kerambut hehe

Sunah>>comei cam mak dia kut hehe

kak long>>hehe dia nak meneroka benda baru kan..

ain>>betulkan ain hehe..terhiburlah ty sampai mak dia amik gamba

suri solehah said...

chun>>nak kena repot babah dia tu..
wekday okey lah teringat I dulu mana nak hantar hubby,,mana anak2 menangis ikut hubby huhu..kenangan..
chun memang diperlukan ramai..insya allah APC tiap tahun huhu..


reen>>comei sungguh..thanks reen sibuk2 sudi berkunjung


ati>>hehe..tak tahulah tp kita tak tanyalah pulak..
insya Allah tag tu kita buat..tapi tak berapa pandailah ati..anyway thanks ye..

Sunah Mohammad said...

mak dia cumel gak eh? patutla cumel..hehehe...

KFCM tak patu dapat rumah???

sarah-najwan said...

anak dara saya pom cenggitu
angin nk mkn sendiri
pastu abis sepah2..layan aje lah
sebab anak dara saya pom..sorg tu jugak..

riduan Abdullah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ina minat Do do Cheng said...

biasalah budak -budak makan bersepah.suri comeinya anak dara ko, ikut mak ye.