Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, January 8, 2011

azam tahun ni

Ni sebenarnya dah lama beli tapi asyik tak sempat je nak buat....bukan apa sbb hubby sentiasa ada kat umahkan..tapi hari ni hubby kerja so masa dia tak da kita teringin buat ...kalau dia ada malu weh hehe..jadi tadi pagi,..bersedialah

ni la dia..kunun-kununnya nak turun berat badan hehe

aerobic gitu hehe..kalau hubby tengok sah dia gelak hehe

Alamak susahnya step dia..boleh dak ikut ni....

Ehhh.. baru mula nak bererobik baru teringat nak kena pegi hantar kereta kat proton..rosak tempat ejas side miror..Proton sekerat hari ari ni..tunda lagi rancangan..

bilalah nak capai impian ni huhu(sebenarnya nampak cam susah je hehe)

11 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Ye lah suri, akak pun pernah berazam cam tu.tapi tak tahu bila , boleh terbukti.

sal said...

wah...
bermula dengan keazaman..

kalau cuba, mungkin brhasil..

selamat menjalani latihan..

cemomoi said...

cayyuk mesti bole punya

kak aidah said...

Salam Suri,
dimana ada kemahuan disitu ada jalan. Mula2 memang payah, tapi lama2 nanti ok. akak dulu pun macam tu gak, hehehe

suri solehah said...

kak ina>>hehe..susahkan kak

kak sal>>Insya Allah..tapi nak tunggu time hubby tak dak tu lambat skit hehe

cemomoi>>hehe

Kak aidah>>harap2 nya camtulah hehe

kak Erna said...

surisolehah..akak pun sama..naik beskal yang tak kemana2 tu..larat 10 minit je..dah berenti..
esok sambung lagi 10 minit.he he..

~~su manje~~~ said...

gogogogogoogog....teruskan

sarah-najwan said...

go suri go..
saya gak yg slim mlim..hahaa

NisaUsoff said...

akk try Walk Away The Pounds with Leslie Sansone... step dia senang nak ikut hehehe...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

mula-mula bersemangat aje kan..

kat rumah tu macam-macam dah beli dan makan...


bila M tu lebih dari R; tak jadilah jawabnya..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

mula-mula bersemangat aje kan..

kat rumah tu macam-macam dah beli dan makan...


bila M tu lebih dari R; tak jadilah jawabnya..