Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, January 25, 2011

tension.....

Pernah dak dalam satu hari tu..
rasa tension sangat..!!!!!!

rasa macam tak mahu buat apa dah..
nak pejam mata..baring je...
tak payah pikir makan ke..minum ke..
apa lagi kalau pasal kerja

kerja ni sebenarnya senang je..
tapi kadang-kadang boleh mencabar kesabaran jugak
kalau yang dah beratus kali cakap...
dibalas dengan soalan "macam mana???"
huhuhu...rasa nak cekik orang je saat tu

tapi itulah...dah nama kerja....
lain padang lain belalang..
lain bidang kerja,,, lain peningnya

nak buat camne...
....grrrrrrrrrrrr...

16 comments:

iwan_dextrous said...

redha je ler..hihih

ainnoraini said...

selalu gak tension...
tp buat bodo jer...sakit kepala bile nk di piki2kanye...

sabar ye...byk2 bersabar...

Iman said...

pernah gak macam tu....rasa macam arghhhh.....penat sesangat nak pikir....

nurkass said...

sabo kak suri..sabo...

sarah-najwan said...

sobar..sobar..meh kita jalan2 siber petang ni deh...

Amy Syaquena said...

pernah juga kena macam tue tapi nak buat macam mane kan sabar je la...

Norhafiza said...

klo tention mmg memerlukan kesaboran yang amat tinggi..

No tention ngan anak2 je la..tiap hari rasanya duk ulang perkataan/ayat2 yang sama..

"Mandi tu kejap je.."
"Jangan main air.."
"Jangan panjat tangki air nnt patah paip.."
bla..bla..bla...
COBAAAAAAN!..

~ yus ~ said...

alahai kak suri. Kena sabar dan redha jelah....

duduk rumah je pun adakalanya tensen juga..:D

cek chun said...

budak sikit pon tensen ka :p

kak Erna said...

salam suri..cobaan masa kerja..
macamana pun kena hadapi kan...

sal said...

aduhai suri..
letih bebeno gamaknya..

bawa2lah berehat..
dengar alunan muzik
maher zain ke..syarifah aini kee..

refresh minda tu dulu..pas tu sambunglah keja semula....

Cik Pah said...

sian akak..cuba buat buat fengsan kak setiap kali dia tanya soklan lagi.. mesti dia serik

suri solehah said...

iwan>>betul tu..kdg pk lemahnya iman ku...


ain>>betulkan ain..kena banyak sabar dalam hidupkan.

iman>>betulkan iman..tak mau pikir..dah tanggungjawab..huhu


nurkass>>hehe..tah apalah..benda kecikpun tension..hehe

suri solehah said...

sarah>>huhu..kade habih sobar meletup tu..ni dah ok..leh jalan2 hehe..


chun>>dahlah sikit tak paham basa pulak..7 tahun ngan sek men..jd i rasa nk pitam..nak sampaikan sesatu benda kt budak sek ren.


kak erna>>betulkan kak..time rasional..rasa bersalah pulak..

kak sal>>munkin kot..dah rehat satu petang..nak jalan2 pulak ni hehe


cik pah>>baca apa cik pah tulispun dah hilang tension hehe..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

mahu tak tension suri, nak buat kerja rumah lagi, nak layan keranah anak lagi.kadang-kadang cam jeles pulak ngan lelaki.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sabar ...itu aje yang termampu kita kata...