Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, February 1, 2011

ooo..ini kerja dia ye..

Masih dalam bercuti ni..dapatlah tengok anak-anak lama skit
hari ni lepas pengasuh anak2ku mandikan Solehah
Aku siapkan dia..
rupanya baru ku tahu anak dara nan seorang ni
dah pandai bersiap...
bukan main lagi dia suruh amikkan dia bedak
hehe seronok tengok perangainya..

haa,,inilah kerja dia ye..tengok tu kamain lagi..habis dibedakkan lantai tu..

Tak cukup lagi ..nak tambah lagi..

Kali ni kat leher pulak..anak dara sungguh


hehe,,tengok dah comot dah..

 Seronokkan tengok gaya anak2..kalaulah hubby mampu..ingin rasa nak jaga sendiri anak2..tapi tu lah..
Hari ni pergi pasar..beli ikan kembung..
hubby nak makan laksa...tak sampai dua kilo pun
tapi dah RM22..mak aih..sebab pe ni..CNY kot ke  minyak naik...
pening...semuanya menuntut RM yg banyakkan...

13 comments:

misza said...

semua naik, nak mengajar kita berjimat.

sal said...

cutenya si comel..kadang2 si comel terlebih cergas..cepat sja bersiap dgn bedak2 di tangan tuh...

pipoq said...

aiyo..sama je la ngan anak sy tu..kalo dapat main bedak, sampai sy sendiri pun dibedakkannya..kalo dapat dia panjat meja solek tu, abis semua barang mama dia nak dipakainya..dasar anak perempuan tul..hehehe..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Kenapa budak-budak semua cam tu.Dulu firdaus kecik-kecik pun cam tu, asal hilang je dari pandangan mata, mesti duk menabur bedak kat lantai.

sarah-najwan said...

mek sarah pom suka main bedak..tensen nk sapu..

awk ada maid eh..untung gak sb bole tlg jaga anak dan kemas umah..hehe

~ yus ~ said...

anak pompuan biasa mmg mcm tulah suri. Pandai aje nak solekkan diri....hehe

CikSembang said...

Salam Suri, thanks sudi dtg jengah blog CS.. harini pasar mmg mahal gilerr.. teruk kita nak beli brg basah

Umie said...

iskk, mana ada comot..comeyy sgt saya tgk dia senyum ngan gigi 6 batang kat depan tu.. geram tengok..;-)

suri solehah said...

misza>>selama nipun dah berjimat..ni lagi dah kena kekang terus huhu..


sal>>hehe memang,,dah atas nya lelaki diapun turut ikut abang2nya.


pipoq>>haha..agaknya naluri semulajadi dr kecik lagi nak kelihatan cantikkan


kak ina>>hehe..seronokkan kak..anak suri yang lelakipun gitu jugak kecik2 dulu hehe...

suri solehah said...

sarah>>hehe..budakpun dah ada naluri nak cantikkan..
pembantu setakat jaga anak bolehlah bab lain sy yg selalu jd org gaji ko dia huhu


yus>>hehe..betulkan yus..naluri nak cantik tu dah ada..ikut mmak dia kot ye..ahaks..


CS>>betullah CS..ayampun dah seploh hinggit sekilo..2 in 1=YNY n minyak naik kot...


umie>>hehe..masa ni seronok tengokkan..akak lagilah teruja baru sorang anak ppuan...

Norhafiza said...

alo lo..comeynye dieee..betul la kakSuri..nengok gelagat anak2 ni buat kita hepi sangat2..ade je kejenye hehe..

RaNiA said...

salam kak suri..

bila tiba CYN harga ikan mesti melambong..di Kuala Kedah nie pun temenong sekilo mencecah RM10..slalunya around RM4 - RM5 je per kilo..

Lagenda said...

anak2 mak suka main make up!

P/s : macam kenal je katil dan lantai parket yu! Miahaha