Assalamualaikum..dan selamat datang

Sunday, February 13, 2011

tak sempat..

Assalamulaikum sahabat yang sudi datang...


2 hari ni sibuk sangat..
sampai tak sempat nak jalan2 kat tmpt kawan2
di sebabkan baru bertukar tempat kerja pun ya,,
ditambah lagi semalam sepupu hubby ada datang

so..balik dari tempat kerja tadi
terus bawak diaorang pusing2
sampailah lepas magrib baru balik umah
fuuh..penat boleh tahan...
rasa mata nak pejam je..
tapi rindu kat sahabat2..jenguklah sekejap..
jap lagi nak tidur dah
selamat malam..
moga sahabat2pun dapat tidur yang lena malam ni..


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..

17 comments:

Piasara said...

ohh..takpa2 kak,len kali buleh pi..
ada masa pi,tak dak masa tak pi..
nak buat camana dah tuntutan kerja,anak2 dn keluarga...

~ yus ~ said...

takpe suri, relax2 dulu, buat mana yg penting dulu...

take care suri..:)

ainnoraini said...

bawak2 berehat ye suri...
buat yg mane penting...
kengkawan kat sini sentiasa ingatkan suri...

cemomoi said...

cooool, bebawak brehat

Kakzakie said...

Tak dapatlah tengok kuih percubaan bila badan dah letah. Bangun tidur sambung ok....

Ada Dalina said...

huhu...penat heh?

Norhafiza said...

ooo..takpe2 kak...ada masa leh melawat...rehat kene cukup tu nnt badan lesu...jaga kesihatan tu kak ya..

sarah-najwan said...

samalah kita..beezzzzzzzzzzz

pipoq said...

utamakan yang utama..

Cik Pah said...

kak..kalau sya kesana bolehke akak bawa saya berjalanjalan..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

mana yang dulu didulukan.

sal said...

selamat berehat..dah segar nanti smbung jejalan lawat sahabat2 ya...saya first..hehe..selamat maulisur rasul, moga kita menghayati sejarahnya yg bermanfaat

suri solehah said...

piasara>>tulah pia..terima kasih sudi datang sini..


yus>>thanks yus..


ain>>terima kasih ain...ingat kt saya..


cemomoi>>terima kasih..

suri solehah said...

kak zakie>>hehe..masakpun just utk petang n malam je kak hehe..insyaallah..tak berhenti mencuba..


ada>>huhu penat..


no>>terimakasih no..


sarah>>huhu..esok cuti seronok skitkan..


pipoq>>thanks pipoq.


cikpah>>kecik tapak tangan,,epot langkawi akak tadahkan..mai le cikpah..insyaallah..boleh .


reen>>betul reen..yg dulu nak tidooooo hehe..


sal>>insya allah kak sal hehe..sama2 kita hayati dgn mengamalkan sunnahnya insyaallah..

Ati Masrif said...

esok cuti ...

bolehlah pulun rehat puas2 na..

selamat berehat suri ^__^

Nieza said...

assalam kak Suri...nieza pun sama weekend bz juga...tak sempat nk bw..btw selamat bercuti salam maulidur rasul:)

E.d.Y said...

xpe2...kami semua faham..hehe