Assalamualaikum..dan selamat datang

Thursday, January 26, 2012

apakah maknanya adib fawwaz 3 bulan?

alhamdulillah...
lagi seminggu,3-2-12 ni adib fawwaz akan mengenjak ke tiga bulan
cepatnya masa berlalu,,rasa baru semalam terasa kesakitan saat melahirkan
pejam celik-pejam celik,
rupanya lagi seminggu je lagi,adib dah tiga bulan,,,
dah besar pun dia,,,,
dan dia dah pandai memberi respon bila kita mengagahnya
'''''''''''''''
''''''
sebenarnya dengan usia adib tiga bulan ni
memberi makna yang besar pada saya huhu
adib fawwaz..dah pandai senyum bila di agah.....sekejap je dah besar
maknanya....saya akan kembali bekerja
setelah bercuti 3 bulan..
dan maknanya juga...kena buat persediaan mental
nak menghadapi kemungkinan hari-hari kalut,
yang kebetulan anak sulung juga mula bersekolah
sebelum ni sekadar menghantar dan mengambilnya  sahaja...
masih tak tahu lagi keadaan baru itu...



-apa perasaan sahabat dihari pertama masuk kerja selepas bercuti panjang?????

26 comments:

Kak Rose said...

Suri, selamat kembali bertugas dan muga semua urusan dipermudahkan....

jemarisuri said...

comeinya baby adib..rindu plak ngan baby..hehe

JS dh lama dh tak cuti pjg..dh ingat2 lupa plak time cuti dulu..hihi

mesti excited kan tp kesian plak ngan baby nk tinggal time keja nti..mesti rindu kan..

Nur-nba said...

Salam.. Kak Suri, selamat kembali bekerja.

Citarasa Rinduan said...

kak..
mmg cepatnya masa berlalu..
sedar tak sedar karang adib dah boleh jalan dan berlari..

kak, pasti byk perkara y akan timbul masa first time kak kembali bekerja.,. ayu dapat rasakan sahabat kak dioffice semua pasti gembira..

winduuu

Zefa NorAsmara said...

Ibu Yusuf singgah ziarah.. selamat kembali bertugas.. :D

ps: dah 5 tahun berlalu sejak ibu yusuf lahirkan anak bongsu.. tp kesedihan berpisah kali pertama masih terbayang dimata..

Cikpuan rara said...

selamat menjalani kerja hakiki semula =)

YATZAKIE said...

kak suri selamat kembali bertugas....dulu yat lpas pantang,tambah seminggu lagi cuti sebelum masuk keje....sbb xready nak tinggalkan si kecik ni....rasa lain je bila dah stat keje n tinggalkan si comel ni kak...

HeNRieTTa JoSe said...

Comelnye senyuman....selamat kembali bertugas...

anisalya said...

bila tgk anak yg mkn besar ni rs mcm cpt je ms berlalu.

Acik Erna said...

suri..comelnya adib fawwaz.
selamat bertugas suri..mula2 mesti suri rasa susah nak tinggalkan sicomel ni.lagi2 kalau adib tak mau hisap puting botol..mau menangis dibuatnya nanti.

sal said...

comelnya fawwaz..
selamat kembali bertugas..

Mariambebakar said...

Perasaan paling tak best bila dah mula masuk bekerja setelah lama bercuti :( Bersedialah fizikal-mental..hehe

Teacher Basariah said...

selamat kembali bekerja kak ida..hehe

Kamalia said...

selamat kembali bertugas kak..
alhamdulillah,membesar dengan sihat dia ye..manis sungguh senyuman tu..

.:nhalilah:. said...

lama cuti.. nak tune in balik tu amik masa.. takpe kak.. slow2..

RULZA said...

pengalam saya dengan uamr dan ammar, bila dah abis cuti sedihnya nak tinggal anak di taska...huhu

sudipVSsenduk said...

ada lesung pipit! mesti handsome ni...

wahida said...

comelnya anak akak ni...geram saya!! siap ada lesung pipit la dia...

Zaitun said...

Comelnya Fawwaz.

Mungkin buat permulaaan agak huru hara tapi bila dah biasa nanti ianya akan jadi mudah.

mama aini said...

ehem comilnya..memang cepat masa berlalu..tetiba je rasa ank dah besar !!..

cik izars said...

comelnya dia:)

azieazah said...

Salam SURI SOLEHAH.
Kak Azie masuk membalas kunjungan. Thanks.

Dah nak habis pantang ya?
Perasaan?

Kak Azie dulu rasa macam nak lari dari rumah! hahahaha

eh tak laaa...hehehehe
cuma rasa nak lari balik ke rumah.

EmbunRosaliza said...

Assalam suri, eh nape tak kuar komen akk tadi, dah besar adib, dah nak masuk 3 bulan rupanya. Selamat kembali bertugas suri, mesti tak best erkerja setelah lama bercuti hehhe

MulutPayau said...

comelnya baby ...dah pndai senyum ya...Selamat kembali bertugas ya dik..

aizamia3 said...

selamat kembali bertugas..

itulah perasaan yang akan saya alami bulan puasa nanti.. ;)

Masya said...

selamat bekerja dan kembali bertugas.. biaserlah kalau dah lama cuti.. nak mula kerja mmg kelaut skikit hihihihihi