Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, March 19, 2011

Assalamualaikum..

Salam untuk semua sahabat yang sudi berkunjung

rasanya dah lama tak bukak blog ni
rindu pada kawan-kawan..
tapi disebabkan bercuti
maka semuanya terpaksa bercuti...
terima kasih pada yang berkunjung
dan juga pada yang sentiasa sudi berkunjung..
rinduuunya kawan2-kawan semua..

Alhamdullilah semalam selamat tiba jam 7.00 malan
dalam hujan sesekali lebat..
risau juga sebab laut agak beralun..
tapi semuanya selamat...

14 comments:

Norhafiza said...

alhamdulillah kakSuri dah selamat pulang...mesti banyak kerja kan kat umah tu..nak sapu lantai, nak bersih itu ini, nak kemas baju hehe..ok kak, jaga diri leklok tu ye..kesihatan tu penting..klo penat rehat dulu...salam sayang dr No..

Sunah Mohammad said...

salam kak suri~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~
rindu!!!! :'(

Kakzakie said...

Lamanya bercuti suri.....Sesekali demi keluarga harus dilakukan betul tak?

Selamat kembali bersiaran....:)

Adinda Amy Sensei said...

alhamdulillah....selamat sudah kembalinye ekk...happy pagi ni eeeh

nurkass said...

salam..
patutlah sunyi..hehe
yeay!!kak suri dah balik..yeayy

Kak Rosaliza said...

Assalam suri blk kg ke..mesti penat jauh perjalanan tu....ptt la lama tak nmpk rupanya bercuti

kak Erna said...

Assalam suri..selamat kembali..tentu seronok pi bercuti kan..

qemaishak said...

patutla pergi bercuti rupanya..
nanti cerita2 la disini ye kak..

cek chun said...

budu sebotoi pliss

YATZAKIE said...

kak suri g mane lelama..blk kpg ker??

suri solehah said...

no>>salam no..betul no.kain baju yg tak berbasuh banyak sungguh huhu..no tak balik ganu ke?..tq no..


sunah>>hehe..winduuuuu sunah jugak..


kakzakie>>terimakasih kak,,hehe,,bersiaran semulalah kita hehe


adinda>>alhamdulilah..pagi ni ceria n agak bz ngan keja umah..espcly bab mendobi huhu


nurkass>>hehe..yeyay seronok dah balik..home swet hom..:-)

suri solehah said...

kak rosa>>tulah kak..penat badan n pening tak hilang lagi...seronok bercuti..akak tak balik kg?


kakerna>>alhamdullilah..seronok..kalau dapat cuti seselalu lagi seronokkan hehe


qema>>salam qema cuti2 msia je..insyallah pah ni kita cerita ceriti,qema cuti mano?

cek chun>>aik budu je ke?luminarc set tak nak ke hahaha

yat>>cuti balik kg je yat..bercuti,mesti banyak yg yat masak akak terlepas ni..

Hantu Kak Limah said...

huhuhuhu..syoknyer cuti...mesti byk citer lps ni kan...

tun_telani said...

assalamualaikum akak.. bestnyer holiday..
eh eh.. birthday adam ek? selamat hari lahir, moga menjadi anak yg soleh, iA