Assalamualaikum..dan selamat datang

Thursday, January 3, 2013

Hari pertama persekolahan versi Adam Fitri

Walau dah masuk hari ke tiga persekolahan hari ni
Tapi masih lagi ada cerita mengenainya....
Kali ni versi Adam pula....
Sebenarnya sekolah adakan hari oriantasi pada 31-12-12
Jadinya sebagai pelajar baru Adam bangun awal pagi lagi untuk ke sekolah
Walaupun sudah diberitahu majlis tu mula pada pukul 8.30pagi...

Setelah bersiap dan bersarapan,Adam di hantar oleh babahnya,,,
Aku hanya di rumah menjaga anak2 yang lain...



Kusangkakan semuanya berjalan lancar
Tiba-tiba suami ku telifon
katanya nama Adam tidak ada dalam senarai.....
Mak aih....macam mana tuuuu...

Rupanya,,,aku lupa untuk mendaftar Adam Fitri
Untuk kemasukan tahun satu....hehe..baik punya mak...
Mengikut kata babahnya....
.Adam hampir menangis apa bila diberitahu namanya tiada dalam senarai....


Terpaksalah suamiku mendaftar dahulu
Sebelum Adam dapat menyertai majlis orientasi pelajar tahun satu




hari oreiantasi..semangat gitu buat kerja


Moral:walaupun anda guru kat sekolah,,,tak semestinya anak anda automatik didaftarkan,,,huhu


17 comments:

Kakzakie said...

Astaghfirullhal'aziimm... macamana boleh sampai lupa tu Suri. Kesiannya. Anak org menangis sebab tak mahu masuk kelas Adam sedih sebab tak ada nama dlm list.

Kesiannya...

suri solehah said...

Hehe..tak tahu lah kak...terlupa terus...sebenarnya dia pra kt sek tu sblm ni...tu yg lupa tu..hehe....

mama aini said...

assalam..ehem mama adam lupa nak daftarkan adam ya..sian kat adam yg excited nak sekolah.. ;)

citarasa rinduan said...

hahhahhhah.

ayu pong daftarkan umai kesekolah PASTI lambat.. tapi mujur masa 30hb ayu teringat..
hahahaahh

gitulah klu sibuk memanjang

sal ya said...

adehhh... kesian adam.

~ yus ~ said...

cam mana boleh lupa tu suri. Mentang2 pra kat situ, ingat automatik daftar ya. Takpe peringatan untuk kemudian hari tu..:)

jeBateja said...

pulakkkkk...kesian members dah semangat.....

ieda said...

loor ekekek mama lupe yeeeeeeeeee ;)sib baikk masih diterima ....

miloais milo said...

kesian kat adam....
camne uols bleh terlupa nok????

suri solehah said...

Tu lah..mamanya dah tak larat akhir2 tahun hr tu...terus lupa..

suri solehah said...

Hehe..mmg agak sibuk kam..kiranya akak ada geng lah ayu...

suri solehah said...

Hehe...maknya betul2 tak perasan

suri solehah said...

Hehe..entahah yus..mcm teralit..hehe..tu br ank kedua tu...

suri solehah said...

Mcm2 kan jebat hehe

suri solehah said...

Tu lah seb baik bkn mcm sekkt bandarkan..klau tak mau kena cr sek yg tak penuh

suri solehah said...

Hehe..tak tahulah..munkin sbb dia dah pra situ..rasa mcm dia dah sek situ..hehe

fieda said...

aisey...boleh terlupe plk ye..