Assalamualaikum..dan selamat datang

Wednesday, January 23, 2013

betul ke?

betul ke gitu?

daku ulang baca dua tiga kali...

sapa yang petik,,,,,,

straberi ke?ladang ke?kita ke?ke memang betul macam tu?...garu kepala jap



29 comments:

Kakzakie said...

Betullah tu Suri - petik sendiri-timbang dah bayar sendiri juga:)

mama maman aka yana said...

kikiki.. buat cam kebun sendiri.. :)

Faiz said...

dengarnya begitu lah kak..la ni tengah plan nak ke CH sebab nak petk sendiri

RULZA said...

Assalamuaalikum kak

ni agaknya strawberry memetik dirinya sendiri...hihihi

Asyifa Mustaffa said...

hehe...sila sila...buatla mcm kebun sendiri...:)

EmbunRosaliza said...

ladang stoberi petik sendiri, bukan org yg petik hehhe.

Maksud dia boleh buat cam kebun sendiri lah tu suri, pas petik timbang n bayar, seronok la mcm kebun kita yg punya

Knor said...

petik sendiri..bayar sendiri mau ingat..

Saya Disini said...

hehe jgn xingt plak bile petik tu...kang smpai selori plak

KY said...

dia suruh kita petik sendiri strawberry tu..dan pergi bayar heee

Daddy Ziyyad said...

"Memetik kata kata"..saya selalu dengar.."memetik sendiri"..mmg tak pernah dengar..hahaha

munna said...

hari tu pergi CH... mmg ada ladang yg bagi kita petik sendiri buah strawberi yg dah masak

qemaishak said...

hihihi boleh petik mcm kebun sendiri tapi lepas tu kena bayar la apa yang dipetik...

ayat dia tu macam pelik sikit kan :)

Hajar Hashim said...

maksudnya kita petik sendiri la buah stoberi tu... tapi ayat dia macam kelakar kan..?

Qaseh Suhaida said...

sepatutnya kena letak tanda , slps strawberry dan letak ayat boleh slps strawberry

Ladang Strawbeery, Boleh memetik sendiri

~ yus ~ said...

kenapa tak betul pulak Suri. Yus tak pernah pi kutip strawberry sendiri di Malaysia, tp masa di UK selalu. Memang diaorang buat mcm tu, kita pegi sendiri ladang tu, pi pilih dan kuitp sendiri pas tu timbang n bayar le berapa banyak yg kita dah kutip. N di benarkan juga makan ngap terus masuk mulut beberapa ketul semasa kutip tu, asal jangan kutip ngap tp tak pi timbang apa pun, kira menipulah tu kan...hihi.

yan's cottage said...

kutip lah...banyak mana nak tapi lepas tu...timbang dan bayar...kira ok...lah tu....boleh pilih yang elok2....

Zaitun said...

Lepas petik sendiri jangan lupa bayar...

Jemarisuri said...

betul la tu ...hihi

che mid said...

Hati-hati ke sana,silap-silap dengan kita kita sekali dipetiknya..

mama said...

he2x.. waktu kesana mama petik sendiri stoberi CH tu..
memang salah ayat tu kan !!.. ;)

Puan Kutu said...

betul la tu lepas petik bayar ye.haha

jeBateja said...

Errr...kita tak petik ke...?


lagik pening....ahakz

atuk said...

Assalamualaikum Suri

taukeh yg petik sendiri...


Salam Maulidur Rasul

Juwita Jamaludin said...

tq suri masih ingat pada ita.. lama betul tak gi CH.. tentu banyak memborong strawberry tu

MulutPayau said...

Kita yg petik sendiri...cuma sedia duit jer...
Akak pun baca berulang kali ayat tu..hehehe

ros_reeza said...

dah petik-petik tu, jangan lupa bayar. hihihi

Ema Blog said...

agaknya memang utk petik sendiri..dan buah yg dipetik tu..harus dibayarlah

LiYa HaNiF :: said...

petik sendiri..!!! hmmm best nie..

LiYa HaNiF :: said...

petik sendiri..!!! hmmm best nie..