Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, January 5, 2013

Aisyah Saidah.. 2bulan...

Cepatnya terasa masa berlalu sekarang ni...
Baru sekejap masak sarapan pagi....
Dah nak kena prepare makan malam pulak..

Sedar taksedar anak-anak pun dah makin besar,,,
Begitu juga dengan Aisyah Saidah..anakanda kelima ku,,,
Sedar-sedar dah cukup 2 bulan semalam....
sedangkan baru semalam rasanya berada dalam labour room,,,

.....aisyah sekaràng dah pandai senyum,,bila diagah,,,
cukup suka kalau ada orang melayannya bercakap...
Dan yang paling rajin melayan adiknya berbual
Semestilah Solehah,,,,,,

Badannyapun juga dah semakin tembam..
dah tak larat rasa nak dukung dia

Apa-apa hal pun..moga anak-anak semua
membesar menjadi anak yang soleh dan solehah..amin..

si tembam 'Aisyah..

28 comments:

jeBateja said...

Omak aiiiii.....tombam nya anak hang...comeiii....

MulutPayau said...

alahai comelnya....!!!!

che mid said...

alahai anak omak.. nak cubit-cubit pipinya tuu..

kak nora said...

sikit lagi pandai lah mengagah pulak tu..

Jemarisuri said...

diam2 dh bsr ank suri...lepas ni tak smpt nk kejar la plak kan...hihi

Azian Elias said...

salam kenal..

tembam nya.. i pun baru je dapat nephew baru.. belum lepas hari lagi...suka bau bayi.

Asyifa Mustaffa said...

tembam...!
sedap namanya.....

suri solehah said...

@jeBateja tembam macam mak diala huhu

suri solehah said...

@MulutPayau terima kasih...

Ummi Iman said...

Tembamnya dia ;) sekejap je kan.. tau2 besar dah

NzA said...

sedapnya nama...comel pulak tu..Tahniah..moga membesar menjadi anak yg cemerlang dunia n akhirat....

Acik Erna said...

assalam suri..tembam tapi comel..dulu tengok masa dia kecik sangat

Kakzakie said...

Pipi tembam, pandai pulak mata dia tengok camera Suri hihi... kalau sihat hati kita pun senang kan suri..

RULZA said...

Assalamualaikum kak suri..

Masya Allah, comelnya..
insya Allah, amin..mudah mudahan jadi anak yang solehah dan mengembirakan keluarga..:)

sal ya said...

anak2 ni mg cpt besar la kan.

Zaitun said...

Geramnya kak Zai...bambam hehehe... Kak Zai memang rindukan bayi masih belum ada rezeki dikurniakan cucu.

Qasey Honey said...

ala tomeii2nya dia..rasa mcm nk gigit aje pipi tu..geram

fieda said...

olo comelnyer..selamat hari jadi sayang..moga sentiasa sihat2 ye,.

fieda said...

klik2 cimb utk tabung aisyah..

ummiross said...

Salam kenal suri solehah.

Alolo, tembam dan comelnya Aisyah, happy belated birthday Aisyah.

Puan Kutu said...

ala tomey2..tembamnya dia..cute!

yan's cottage said...

salam kenal....
singah follow sini...jom...singgah blog yan pula...blog 1 main masak blog 2 permata hati mama.

sudipVSsenduk said...

lama tak singgah sini, tiba2 dah ada baby baru... Tahniah ya.

Amboi... bambam nya baby!

fieda said...

singgah petang..

azhariah zuber said...

geram nengokk pp dia

Kasih Salina said...

comelnya..gebu sungguh pipinya..mesti asyik kena cubit jer pipi tu..

Kesuma Angsana said...

dah makin comey hehehe

QasehnyaRania said...

alahai geram tgk pipinya ;D