Assalamualaikum..dan selamat datang

Wednesday, June 8, 2011

Assalamualaikum....terima kasih...

assalamualaikum...

Sebenarnya rasa malu-malu pulak ni...
bukan apa rasa dah lama sangat menyutikan diri
jadinya dah tak tahu nak cakap apa,,,
tapi bila lihat kat shoutbox..masih ada kawan2 yang sudi jengah sini
saya ingin menzahirkan rasa penghargaan disni..
terima kasih sesangat...

moga persahabatan dimaya ini bisa berkekalan....
selain nak ucapkan terima kasih kat sahabat2
bolehkan ambil kesempatan cuci sawang yang banyak ni :-)


.....hari ini alhamdulillah kami sekeluarga dah masuk langkawi
terpaksa masuk awal..sebab ada temu janji ngan klinik..
oleh kerana semangat berblog baru nak tumbuh..
tak sempat nak letak gamba...tak sabar nak posting  ... :-)

dan..harap2 lepas ni bolehlah singgah kat tempat kawan2...
tak sabar ni...tunggu ye... :-)

13 comments:

Cik Pah said...

selamat berblogging kak..

saya pun dah lama menyepi.. baru baru nih jer nak start balik

Sunah Mohammad said...

selamat kembali!!! cepat berblog!

kella said...

buat baik dibalas baik kann.. =)

ainnoraini said...

selamt kembali..dan ceria2 selalu tau...

miloais said...

hi dear....! lama uols menyepikan...
ingat dah lupa dah kat blog uols nih!
ekekekeek...

welcome back
do continue blogging hoccay!

suri solehah said...

cik pah>>salam sis...sama2lah kita mula berbelog semula..cun gamba profile baru cik pah


sunah>>tq sis...


kella>>betul tu kella..tq sudi datang sini

ain>>tq ain..moga ain pun cepat baik dr batuk tu.

miloais>>sentiasa ingat,,tapi kekuatan kurang...tq ye sis

nurkass said...

ehem..ehem..malu pulak nak tgl komen..hehe..cam gatal jek bunyinye kan..

sihat ke kak suri..lame beno tak dgr citer..windulah..:)

~ yus ~ said...

memang rindu dengan suri...

dah habis mabuk lom? Harap dah kembali sihat dan bolehlah berblogging semula...hehe

Anonymous said...

salsuria /sal: lama tak jumpa suri..moga semuanya sentiasa ceria yee dan gembira..

Acik Erna said...

assalam suri..selamat kembali mewarnai dunia blog..
semoga suri terus sihat..

Hanis Azla said...

seronok ada kwn2 yg tak pernah lupakan kita kan.. selamat kembali yer..

qemaishak said...

Rindu kak suri / kak daa kita nih :)

Ati Masrif said...

salam aida,

dah balik dari bercuti ke..

camne baby sihat ke :)