Assalamualaikum..dan selamat datang

Wednesday, November 3, 2010

teringin

Aku bukan buleh..tiap kali tengok apa2 je yang aku suka mesti goyah(niat nak diet huhu)..teringin nak, masa tu jugak..lebih dari orang mengidam perangai tu..kali ni pun sama..aku cukup teringin ngan mee sizling..bukan apa hari tu duk tengok sizlin kak nor tu...kecur liur...duk berwirid nak cuba buat..tapi tak sempat2 huhu,..mcm menteri pulak rasa sibuk tu..so balik dari kerja semalam lepas hantar kereta servis..aku ajak hubby cari sizzling..en hubby yang dah paham jenis teringin aku ni rela hati je..so taget ku kat food court di Teosenghuat...Alhamdulilah ada..dapatlah aku makannya(ringkas ceritanya)

sizling...idaman..tp tak sesedap yg dekat giant n tesco

Lepas pekena  sizling cari pulak rojak..pun sama teringat kat DTS huhu..selera makan sentiasa membuak2 walaupun kawan lama kt fb duk tegur dah tembam melampau diri ini huhu



Pas makan ajak hubby cari lauk tuk makan tengah hari pada waktu petang ku..nasiblah dah selalu balik keja sampai kul 3 lebeh kat umah...terpaksalah makan tengah hari waktu petang..sebenarnya nak cakap pasal haruan tasik tu..besar2kan..agak2lah dapat kat chef dia masak apa erk?

tu haruan tasik (betul ke)saja dah dua 3-4 tong..nak masak macam mana lah ni...

5 comments:

A.I said...

Besonya haruan!!

Cik Ina Do Do Cheng said...

Tak pernah masak lagi ikan aruan tasik ni.sedap ke isi dia suri?

ana ayesha said...

haruan tak hanyir ke?

tembam? npk cam ok jer

sizling ~ dengarnya yg sedap tu sbb guna daging itik ye ker?

suri solehah said...

suri >>A.I :haruan tasik A.I..besar2 sungguh..

k.ina :pada sy isi dia mcm tawar skit..kalau mak kt kg suka singgang je ikan ni..

ana : haruan tasik hanyir mcm ikan biasa je,..ikan laut..bab tembam tu,,,dulu 50kg je la ni 65 huhu

cek chun said...

tembam ka.. sebab dok ngan cik laki la tu. hati suka suka suka :D