Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, November 9, 2010

baby buat hal

Apa nak jadi dengan baby,si Solehah dah dua  malam ni dia asyik bangun malam n ajak mamanya main..malam ni dekat pukul  4 pagi dia dah bangun..mula-mula mintak air..pastu duk suruh mamanya buka dan tutup botol air tu..huhuhu..dahlah mamanya tidur lewat malam tadi...Solehah..Solehah..sungguh solehah dirimu nak. .

Tapi ada hikmah juga Solehah bangun awal ni..bukan apa biasanya hubby n aku akan sarapan kat tempat kerja je..tapi pagi ni alhamdulillah dan la sarapan ngan nasi lemak n juga ayam masak sos hasil dari mengintai di dapur DJ..TQ..



psssst:...ingat nak jual nasi lemak kat sini tapi dah nak kena bersiap..nanti pilot bot marah kalau lambat...undur dulu erk.. :-)

7 comments:

ainnoraini said...

salam...
kene dera dgn solehah ye...
tak ngantuk ker gi keja hari ni...

ana ayesha said...

Abg Hafiz pun masa baby bgn kul 4 am waktu mamanya diulit mimpi

suri solehah said...

ain>>>huhu tu lah Solehah,,memang ngantuk td ni terutama lepas makan..huhu


ana>>pengalaman ngan anak2 kan teringat mak kita dulu2 jaga anak sendiri,,tak ada pembantu rumah pun berbanding dengan kita skrgkan

Ati Masrif said...

beralih bulan ke dia..

biasalah setiap kejadian ada hikmahnya..cewah..hihi

kak ina mail said...

Dengan budak ni kena banyak bersabar. Perangai dorang ni kadang-kadang menguji kesabaran kita jugak.Akak percaya,tengok raut wajah, ko ibu yang penyabar

cek chun said...

owhh.suri memang penyabaq orang nya.

suri solehah said...

ati>>tak tahulah ati munkin kot tak perasan bulan islam dia ...

kak ina>>eh kak ina ni cam tau2 je hehe malu lah saya camni..hehe..btullah kak,kdg2 sgt menguji kesabaran... :-(

chun >>heheheheehehe..wei tp I jaga diaorg sorg2 tiga taun tau..hehe