Assalamualaikum..dan selamat datang

Friday, November 12, 2010

teka teki

ada satu teka teki,,sapa nak jawab....
......
.......
.......
kat tangan ada dua kertas,,satu kertas biasa2 je,,satu lagi borang2 analisa PROTIM....
yang mana satukah telah ku masukkan ke dalam sampul dan hantar ke PPD?..
....
......
apakah jawapannya? huhu

6 comments:

Ati Masrif said...

salam suri

Ati tak tau lah jawapannya...
hehe..org2 yg berkerja di bidang itu saja yg ada jwpan nya..ngeh..ngeh..

Cik Pah said...

itu soklan ke teka teki..eh. bukan same ker ? tapi protim n ppd tu aper ? hah ! awak pulak kene jawab..

suri solehah said...

ati>>huhu tu lah ati tension ras..tiba2 baru teringat pagi ni benda2 tu semua..nyanyuk..buat malu diri sendiri

cikpah>>hahahah cik pah tolong..hehe kerja main2 ngan budak-budak semua tu

cikgu isza said...

salam,
kes silap hantar kke ni?
isk kalau ye.. susah juga kan..

cek chun said...

jeng jeng jenggggg.. sampai pejam boleh jawab nih. sila hadiahkan corelle untuk ku yer :p

suri solehah said...

Cikgu isza>>hehe..alhamdulilah hari ni pg tgk kt sek ada yg kertas dok pegagng tu atas meja PT..betullah yang hantar tu hehe

Chun:i hadiah pelekat corelle leh..:-)