Assalamualaikum..dan selamat datang

Wednesday, November 10, 2010

dah tak sabar dah..

Duk hitung2 hari rasanya lagi 6 hari insya Allah dapatlah jumpa bonda tercinta...tak sabar dah rasanya..Sebut kata nak balik kampung ni banyaklah benda nak kena selesaikan..kemas rumah,,packing kain baju,,maklumlah cuti panjang..Dalam pada tu barang2 dalam peti es nak kena selesaikan juga..jadi balik dari kerja tadi mulalah godek barang dalam peti ais,,tengok ada macam jenis sayur,,daun-daun..ikan ayam.daging..ishhh nak masak pe lah ni,,,bestnya kalau pakar memasak macam orang lainkan.huhu..dalam pada teringat nak cepat tu..aku goreng je ikan dan tumis sos n potong segala macam daun yang ada dalam peti ais tu,,bukan apa kt sini semua mahal sayang nak buang.. tak ada tajuk apa masakan ni, tapi gaya nampak  macam kerabu ..tapi takpa... hubby macam biasalah...mesti layannnnn punya..alhamdulilah..


huhu sungguh tak tahu apa nama masakan ini..


yang ni lagi tak ketahuan..tengok nak tergelak pulak..napelah diri ini tak kretif cam org lain..

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

gambar pertama tu ikan gelama kan?

Suri, tak kisahlah apa namanya yang penting masuk perut ..lepastu kenyang..

NisaUsoff said...

hehe untung la kak nih... suami tak cerewet... senang masak apa saje...

Ati Masrif said...

janji boleh makan ok aje..

amboii..hiasan no. tu comelnyer

balik kelate ke..

kak ina mail said...

Suri, yang simple , lagi sedap.cam ikan gelama je.kalau ikan gelama , masak taucu pun sodap.

Cik Pah said...

ikan gelama kerabu untuk yg pertama.. tapi yg kedua tuh.. aper yer ? daging ker?

suri solehah said...

>>reen:bukan gelama tapi kerapu kecil2 tak reti nk masak..

>>nisa:alhamdulillah,,terima je walau wife dia masak tak rasa pe..sedap dia mkn lebih..Xsedap dia kurang skit hehe

>>ati:nak tergelak tu,tak kretif lah ati..maybe balik ari selasa,,,insyaallah..doakan ye..

>>kak ina:kerapu kak..oo gelama sedap masak taucu erk..dpt satu ilmu thanks..kak

>>cik Pah:hehe..elokkan sampai tak dikenali..ayam masak apapun tak tahu cik pah,,haha pro katakan