Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, November 2, 2010

ayam panggang......

mcm biasa taklah jadi sangat..pastu plk persembahan pun Xmenarik..tp takpa lah kita  ni kan pro huhu
Ni saje nak nyohor(kata org kel)kat adik ku(el-amsyar) ayam panggang ni...ayam ni dapat lepas selongkar resipi ayam k.nor..masa nak masak buat bekal ke island hoping ari tu.jumpa ayam panggang ala bangkok..so aku dengan semangat pakarnya akan mencuba apa saja resipi yang aku berkenan..orang tengah kemaruk belajar masak...adik ku selalu perli tiap kali aku cuba resipi baru huhu...biasalah masa muda2 dulu tak pernah pedulik kalau orang tua masuk dapur hehe...la ni mula kelam kabut duk belajar...nasib baik zaman maju ni senang dapat macam2 resipi....di tambah pulak ramai yang sudi untuk berkongsi ilmu masak...terima kasih...dari ku...

Tapi yang pastinya aku beruntung kerana en hubby yang baik hati pasti akan makan dengan tag line yg keluar dari mulutnya "emm sedapnya".....hati org masak dia pandai jage...takut aku merajuk tak masak..makan kedai dia hehe..

5 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

sedapnya ayam panggang tu.nak ambik resepi boleh?salam ziarah, maaf baru perasan blog suri.akak dah masukkan link.

sekadar satu coretan said...

pagi2 bukak blog suri dah ade ayam panggang...dah rase lapar ni...

K.Nor said...

suri, jgn give up bila sekali buat tak jadi, 2x buat tak jadi.. kita belajar dr kesilapan dan pengalaman. kepandaian tak dtg dlm masa sehari maupun sekelip mata.. biasa la masak2 ni, try & error dh jd adat.. keep it up ya.. all the best dr akak :)

A.I said...

sedapnya..ni yg tingin nk wat ayam tergolek ni..isk

suri solehah said...

suri >>kak ina mail:thanks kak..saya ni cempedak diluar pagar :-)

ain:hehe..rasa lapar tu kira ayam 2 nampak sedap gak lah ye..

K.Nor:betul jgk ye k.nor..Thanks a
lot kak..

A.I:sebagai chef pro,,sy rasa syahdu bila org nampak sedah..ahaks