Assalamualaikum..dan selamat datang

Wednesday, February 1, 2012

WW-kreatifkan..

tengok iklan ni dah lama..masa balik kg raya tahun lepas,kat petronas di kuala krai(baru teringat masa duk belek2 gambar lama tadi)..kreatifkan...

16 comments:

MulutPayau said...

memang kreatif...
jom kita pakat mohon jawatan tersebut.......

jemarisuri said...

sgt kreatif...

Nur-nba said...

Sangat kreatif..

cheqna said...

jawatan yang perlunya kita isi=)

Acik Erna said...

suri..memang kreatif..acikk dah tengok ..ada jugak yang sharekan difb

Nida said...

sinis dan penuh bermakna..:)

Zaitun said...

Sebaiknya digantung dimerata tempat supaya ramai yang memohon.

noor said...

ada nmpk iklan ni org ltk kt fb hihihihi

Mariambebakar said...

Manusia suka diingatkan dengan ganjaran, baru nak buat sesuatu yg baik.. Bagus sgt la ni:)

Mama Ema said...

a'ah sgt kreatif

Papa Mifz said...

bagus...sgt kreatif...

EmbunRosaliza said...

Assalam suri hari tu masa raya puasa kalo tak salah akk, ada juga iklan mcm ni kat surau kat umah akk ni, memula tu ingatkan ikan apa heheh, mmg kreatifkan

Ati Masrif said...

salam suri cayang,

kretip sangat tu
apakata iklan kat paper :)

Kakzakie said...

Kita semua kena penuhi jawatan kosong itu Suri..

sudipVSsenduk said...

hehehe unik betul!

AZLINA said...

Assalamualaikum Suri..tahun lepas akak pun ada perasan la iklan ni masa jln2 kat belah utara. Memang kreatif org yg membuat ayatnya tu kan!!!