Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, February 25, 2012

aktiviti ala-ala best di hujung minggu

mama tengah pantau aktiviti fizikal 3sekawan

solehah paling seronok  dapat bergayut camtu

nak join sama

along gelakkan babahnya yang kunun2 best

itulah aktiviti kami pagi semalam
konon2nya nak pegi xsesais sebab lemak makin galak,
jadi beramai2 kami joging dari rumah ke stadium langkawi kat belakang umah
yang bestnya bila dah rasa penat,suruh hubby balik amik kereta
tak larat nak jalan huhu...
masa balik...singgah pulak pekena roti canai kawen huhu

-mintaklah petua skit,,macamana nak hilangkan lemak2 yang galak ni huhu
teacher basariah-anak kedah,sila jgn senyum baca statement ini hehe

16 comments:

Kakzakie said...

Kalau exercise setengah jam lepas tu pekena roti canai Suri alamat tak kemanalah lemak tu jadi macam kakak nie jugalah suri hihi.... kakak pula suri jenis tak boleh tak makan nasi, macam lapar je... kalau buka puasa pun mesti nak nasi... tenogk org makan juga tapi macam lemak tak mahu lekat hairan kan...

cheqna said...

betul kata kakzakie
hehehehe
cheqna hari tu sempat gak tak amik nasi 11 hari....
kena kuat semangat r kak=)

azieazah said...

Saya boleh lepas nasik 1 hari jer? Lagi parah kan?

Tapi takpa, yang penting kita sihat dan gumbiraaaa....!

EmbunRosaliza said...

Assalam suri, emmm sama mcm akk la, mmg malas nak senaman, nasi pun suka mkn, tak mkn nasi rasa tak bermakna je hari tu heheh, mcm suri juga akk ni kalo g taman teman anak2 main, mesti nak singgah kedai roti canai n teh tarik huhu, mcm mana lemak nak tanggal heheh. Hari tu akk ada minum cuka delima, tapi makin berlemak la pulak huhu, tapi setengah org menjadi

Ros said...

Salam Suri Solehah,

He.he.he....Sama la ngan kak Ros ni....

kakcik said...

Kakcik tak boleh bagi petua sebab lemak kakcik sedang berkembang biak dengan baik sekali. :)

ieda said...

macam biasa kan
bila ujung minggu riadah dan bersenam bersama keluarga moment yg sgt2 dinantikan ;)

badan sihat otak pun cergas ;)

MulutPayau said...

samalah ngan akak...lepas joging, pekena roti canai ngan teh tarik gelas besar...hahahhah...lawak betul..mcm mana nak kuruskan...

Kak Rose said...

Suri, nak bagi petua camner lah... kak rose ni lg lah lemak bertimbun2 nak kongsi sama dalam badan! stubborn bebno lemak2 nih!

Teacher Basariah said...

hehehe..syoknya depa bercuti hujung minggu..saya ada mesyuarat pibg hari ni..mr hubby lak ada sekolah ganti..sgtla tak best..huhu..dahla png,mual dll..huhu

suri solehah said...

k.zakie>>hehe..itu yang tak tahan tu kak,kunun2 pg xsise..balik pekena roti canai..siap kawen lagi huhu



cheqna>>alahai 11 hari sis,,susahnya nak istiqomah..tambah akak tengah menyusu..lg kelaparan sentiasa huhu


k.azie>>betul tu yg penting gumbira,hehe

suri solehah said...

k.rosa>>hehe,,itulah masalahnya kak,,cuka delima ye..nak kena try cari gak ni



k.ros>>hehe..kita geng lah ye


k.cik>>kak cik,munkin kita org ppuan ni jarang sangat dah beranak pinat lemak tidak membiakkan huhu

suri solehah said...

ieda>>tu lah harap dengan beriadah lebih sihat lagi


MP>>haha,,suri ada genglah..yg tak tahan hubby duk perli,siap suruh dia p blk amik keta lg


k.rose>>huhu,,nak buat camana tu kak kan..kena p sauna selalu kot,,bg cair lemak tu huhu


ayu>.alahai,,akak sek ganti minggu depan..sabar je lah...

izan mama mia said...

alahai rajin beriadah yer tapi yang balik pekena roti canai tu yang tak kena tuu...
petua...selalulah main kejar-kejar ngan anak...mesti slim nanti..hehehe ^_^

Ati Masrif said...

salam aida,

oklah tu ..sebagai permulaan
lepas ni boleh buat 2 kali seminggu
pula kan :)

aizamia3 said...

lepas bersenam pekena roti canai takleh kata apalah.. ;)