Assalamualaikum..dan selamat datang

Friday, February 24, 2012

entri tertangguh

salam pagi jumaat..bersyukur kita sebab masih
diberi peluang hirup udara di pagi jumaat nikan..
moga Allah memanjangkan usia kita dalam
ketaataan dan keberkatan..amin


rasa dah lama tak dapat bersiaran
bukan apa..bosan dengan line yang slow
dah tu pulak..awal2 masuk kerja ni
banyak yang nak di selelsaikan.......huhu

jadinya niat nak berentri tu terpaksa dipendamkan
memandangkan cuti hujung minggu ni
saya curi sedikit masa sebelam buat B.fast(sempat lagi tu)
buat entri tertunggak ni......

ain dan keluarga..sian ain...hidanganpun atas lantai je....
 ni dia......kunjungan ain(sekadar satu coretan)
ke rumah saya....
suka dapat jumpa ain yang sesangatlah lemah lembutnya
malu pulak saya rasa hehe..sbb saya kasar skit
skit je,,, ain kan? :-)
.....................................
:::::::::::::::::::::::::::
1st time jumpa rakan maya...semua rasa ada
berdebar,risau dan macam2
maklumlah...saya ni hanya tinggal kat kuartes je
jadinya keselesaan tu kurang skitlah
mintak maaf ye ain..kalau tak selesa,,,
jangan serik datang lagi....


ain n anak daranya..comei2 macam maknya..
terima kasih ye ain..sudi terima undangan suri...  :-)
bilalah nak dapat jumpa sahabat2 yang lain
kalau ada yang ke langkawi sudilah singgah di teratak saya...

23 comments:

LIPISLADY said...

Sallam,

Seronok jumpa rakan maya kan,

Ok juga kalau saya ke Langkawi boleh singgah yee..

Deru Ombak said...

Salam Suri...

Akak gi Langkawi .. Nak gi jumpa suri jugak.. Boleh?
Akk nak belajar cemana nak menyira Kuih keria..

:)

Mariambebakar said...

Seronoklah macam ni.. Teringin gi jumpa suri jugak. Boleh ke?

Farid said...

Akak pun kasar skit...tapi hati maintain baik je tau(...ayat puji diri sendiri tu hihihi)

Samalah macam akak...tinggal di kuaters...kalau tetamu ramai memang ada rasa segan...takut tak muat.

kakcik said...

Nanti kalau kakcik ke Langkawi lagi, bolehlah kakcik bertamu ke rumah Suri ya?

Kakcik nak minta nombor telefon Suri dari Ain, boleh? :)

Kakzakie said...

Suri kakak jeles tau. Macam nak kesana jumpa suri juga. Masa Ain kata jumpa blogger kakak dah terdetik dan comment N3 dia mesti jumpa suri... esoknya dia buat N3 lagi betul... kalau ada teka-teki mesti kakak dapat hadiah...

Banyaknya suri masak...

Nida said...

As-salam..

Nida belum pernah lagi ke Langkawi.. lama teringin ke sana, Insya Allah suatu hari nanti

jemarisuri said...

seronok dpt mkn beramai2...mcm sambut raya plak kan..

Kamalia said...

salam kak..
bestnya dapat jumpa kwn2 dr alam maya ye..

cheqna said...

wah..kalau cheqna g langkawi boleh r cheqna g umah akak erk =)

qemaishak said...

Memang kalau pergi langkawi, rumah kak da salah satu destinasi wajib singgah, insyaAllah.

MulutPayau said...

seronoknya dapat jumpa rakan maya...nnti kalau akak ke lngkawi, nak jugak jumpa Suri...

EmbunRosaliza said...

Assalam suri, emm bestnya kalo dpt jumpa suri boleh kecek2 heheh,jumpa jap pun jadi lah boleh kenal2

Munnafendy said...

makan bersila ramai2 mcm ni la seronok =)

suri solehah said...

lipislady>>betul tu,jomlah..hehe

deruombak>>jomlah..jangan cakap saja tau hehe


mummy>>insyaallah...teringin jugak jumpa mummy


farid>>betul tu kak..hehe..itulah..risaukan..lagi satu takut ada kawan2 tak reti makan bersila huhu

suri solehah said...

kakcik>>kakcik dialu-alukan sangat...seronoknya kalau dpt jumpakan...nanti suri msg no kat fb.



kakzakie>>hehe kena mintak hadiah ngan ain tu...suri pun teringin sgt jumpa akak...dah dgr suara dr tel,,,tak sabar nk jumpa plk..moga ada jodoh kita kak



nida>>balik nanti datang ye,,,akakpun teringin sesangat jumpa kwn2 maya ni

suri solehah said...

js>>hehe..betulkan,,kalau ramai2 mcm raya pulk



lia>>betul tu lia..bila kita nk jumpa pulk kan



cheqna>>bulan madu nnti..mai lah sini hehe

suri solehah said...

qema>>btul tu maa,,kecik tapak tangan,,stadium langkawik.daa tadahkan ...insya allah kita boleh jumpa nnti



mp>>kak..suri pun teringin jumpa akak,,,akakkan suka cuti2 msia,,mailah langkawi pulk..hehe



k.rosa>>tulah kakk rosa,,bila nk ada jodoh ni..akak mai sini,kan sambil ziarah adik akak leh kita jumpa hehe


munna>>hehe..betul tu..seronokkkan

Zaitun said...

Kak Zai pun kalau ke Langkawi nak jumpa suri,boleh kita borak macam2 hehehe...

Acik Erna said...

assalam suri..insyaallah..selepas jumpa ain..suri akan dapat jumpa kawan2 maya yang lain lagi..

Maya Mayana said...

bestnya..teringin nk rasa air tgn akak :),kalau ke langkawi pn nk jumpa akak juga boleh?

azieazah said...

Kak Azie pi Langkawi dah 3 kali. Kalu masa tu kenal blogger SURI ni, memang pegi jumpa!

izan mama mia said...

salam..
hai nanti izan pergi langkawi nak singgah gak rumah kak suri...boleh? ^-^