Assalamualaikum..dan selamat datang

Thursday, December 30, 2010

semangat pagi hari..

Pagi ni jadi pagi dalam sejarah..aku masuk dapur jam 6.15 lagi hehe..rajin kan
Bukan apa dah lama nak buat benda ni sebab tengok kat blog masakan dok pamer cantik n gebu je kan
..jadi dua tiga hari lepas pg cari resepi kat umah mimiey tapi tak mintak kebenaran pun lah..thanks ye mimiey..

;;
;;


 So bancuh n perap dari malam tadi...... tu yang masuk dapur awal tu..
Pendek kata hubby ku pujilah..kerajinan aku masuk dapur hehe


 hasilnya......


boleh tahan gak kan jadi camtu..maklumlah pro....

kata orang kalau merekah kira jadi lah tu

tapi tengok yang ni..bila masuk bekas besar terus jadi buruk,, nape erk????sedey..huhu..ada dak sapa2 leh bagi petua..


Apa-apa halpun kan..bila dah siap nak makan lupa pulak nak beli kelapa parut...huhu..terpaksa layan tanpa kelapalah jawabnya..apa lagi pada sapa yang tak makan apa2 lagi ..mai le...

9 comments:

My Life My World said...

Cun lah apam awak Suri ... boleh buat jual dah ni ...hehehehe

kak long said...

kaklong buat apam pagi ni...

Cik Pah said...

mmg merekah tuh tanda jadi..pagi betul dah masak yer.

Mimiey.. (^-^) said...

lawa dah tu kak suri...xpe,mie xkisah pun..lagipun sharing is caring kan.. amek je mane2 resepi yang kak suri berkenan,mie halalkan...

Ati Masrif said...

cantik ..menjadi apam tu

bolehlah kirim ke KLIA ni ..^_^

sal said...

ziarah di sini..cantik apam

~ yus ~ said...

Salam kenal Suri,

Wah! nampak menjadi tu. Saya belum pernah cuba buat apam sendiri...hihi

suri solehah said...

My Life>>hehe..cadang nak meniaga gak tu..

kak Long>>kita sejiwa lah kak long..

Cik Pah>>emm boleh la..jadi sejarah lah kunun2 tu cik pah..hehe

mimiey>>thanks miey..malu ah ore pandai masak tengok..

Ati>>ati bagi alamat ye..kita pos :-)

sal>>thanks Sal..lain kali datang lagi

Yus>>apam ni senang yus tu yang saya buat tu..cuba lah

cek chun said...

rajin aihh org tu :P