Assalamualaikum..dan selamat datang

Monday, December 27, 2010

Bosan dalam pasrah

Pagi tadi dlm pukul 9 ,aku dan suami bergegas ke dermaga tanjung lembung untk mengambil kereta.Perjalanan ke Tanjung Lembung mengambil masa lebih kurang setengah jam dr rumah kami.Mengikut kata pihak syarikat yg menguruskan penghantaran kereta kami ni,kereta boleh di ambil dlm pukul 8 pagi.Setibanya kami di sana lebih kurang pukul 9.30,kami dimaklumkan kereta masih tersadai di atas tongkang/pantoon lagi.Org syarikat meminta kami menunggu sejam lagi katanya.....





keta tak sampai lagi..kita makan dulu...

pegi ngan moto...macam awi n era lah pulak.hehe

Bosan dah ni nak tunggu sejam lagi...

ni lah tempat amik keta tu...

kawan ni pun dah boring dah..dok intai kot2 keta kami dah naik....
 Lastnya bila tengok jam dah pukul 11.45 n keta kami tak nampak rupa lagi..sekali lagi aku masuk ke pejabat syarikat tersebut.."Akak datang petang ni boleh dak..keta akak masih tak naik lagi lah, kami masih duk tunggu turn" Huhu sedihnya aku dah lah rasa berakar dah tunggu..lastnya kena balik ngan moto lagi..jauh tu huhuhu.........

8 comments:

Ati Masrif said...

salam suri

nape dgn keta tu..awatnya

sesekali naik motor kan romantik..hihi

misza said...

biasa memang camni. kena ikut turn. asal keta sampai dengan selamat sejahtera kira ok la. lambat ckit takpe.

ainnoraini said...

sabar ye...nnt sampai la kete tu ye...

naik motor best gak kann...

suri solehah said...

ati>>balik kampung hari tu bawak keluar keta...romantik gitu hehe

misza>>emm tu la....tadi ni kesihatan tak berapa ok..tu yg penat rasa skit tu.. :-)..alhamdulilahlah sampai dah.


ain>>alhamdulillah dapat dah petang ni..best gak naik moto..tp dua2 giant nak tergelak rasanya..hehe

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Amboi cam erra ngan awie, tak boleh menahan tu. penantian satu penyiksaankan.

cek chun said...

pewittt.. awi era lgkawi.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sempat buat pacak tak ?
hehehe..


Keta dah dapat, hati pun girang !

suri solehah said...

kak ina>>hahahaha..

chun>>tu dia sembilu versi 2010

reen>>pacak tak sempat tp buat ranap hehe..sebab dua2 giant..