Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, December 28, 2010

kerja dah makin hampir...

Tinggal tak sampai seminggu lagi nak kerja ni,,,perasaan macam2..yang pastinya mula cek dah cuti untuk tahun depan huhu..teruk betulkan..kebetulan pulak kesihatan seminggu dua ni tak berapa memuaskan...Seminggu sebelum balik Langkawi aku diserang selsema dan batuk yang agak teruk,,campur jadi satu kena lelah..aduh...


terpaksa ke hospital sebelum subuh lagi,,tiga kali misi tambah ubat..ujian..
Sebenarnya...dah tahu penat,,tapi kat umah mak mertua ada nangka madu yang sedap..aku ni jenis tak boleh tahan tengok nangka..nak jadi kes lah tu,,,akhirnya awak yang tanggung akibatnya....muka sampai sembab sebab takleh tidur satu malam..hehe..

5 comments:

sarah-najwan said...

kene semput eh??
sama ngan anak saya..
semoga sihat selalu deh..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Suri ko tak boleh makan nangka lah, sebab ko lelah. semoga ko cepat sihat. akak , bukan tak suka nangka cempedak atau adik beradik dia, memang takut nak sentuh, sebab kalau makan ,perut senak semacam.

misza said...

saya pun kalau makan nangka perut sebu berhari².

suri solehah said...

sarah najwa>>>emm tu lah ada baca hari tu..sian anak semput ni..kita yg dah tua ni tak tahan..rasanya sakit nak bersalin lagi ok..

kak ina>>>tu lah kan...tapi kenapa yang terlarang itu menjadi godaan kita huhu

misza>>>nangka memang pembekal angin..hehe

ainnoraini said...

la...ciannye...
sedap punya pasal semua makan mane boleh tahan setakat nengok jer kan...

harap2 dah ok ye...