Assalamualaikum..dan selamat datang

Wednesday, December 29, 2010

hobi anak dara memang gitu kot

Cerita pasal anak dara macam2 kan..untung rasa kalau kawan2 yang dah ada anak dara besar..mesti macam2 peel diaorang ni..macam lah jugak anak dara aku ni..sungguhpun kecik tapi macam2 hobi dia


;;;

pantang jumpa beg mesti nak sangkut kat bahu hehe


tengok tu,,siap gantung lagi.pandai pulak dia masukkan kat leher dia tu.


ni pun sama..janganlah lupa simpan beg kita..mesti  dia selongkarnya



haa..yang ni hobi nombor satu ....ciwek...tp yang pasti merekalah penghibur kita kan...


































7 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

amboi anak dara ni, kecik lagi dah pandai melaram. Biasalah tu Suri, budak perempuan memang cam tu.terhibur gak tengok gelagat dia.

Ati Masrif said...

ha..ok lah tu..
kan nama anak dara..
kang suka menukang..tak ke susah..huhu

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

teringat pulak kat anak dara kita masa kecik macam anak Suri tu..


semua handbag kita jadi handbag dia..

Mata Hati said...

alololo...comelnya muka masa dia nangis.. anak dara kan, mesti pandai melaram..ekekeke

sal said...

berziarah di sini, membaca entry sekejab.tq

suri solehah said...

kak Ina>>tula kak ina..saya mmg suka bdak ppuan..

ati>>haha..saya dulu mcm tulah ati..adik beradik ramai lelaki..so perangai dolu2 ala2 gitulah hehe

reen>>haha tul ke reen..seronokkan anak dara..

mata hati>>tak tahulah melaram ke suka menyepah barang mak dia..hehe

sal>>terima kasih..biasa2 je kat sini

ana ayesha said...

looo dia tengok mak dia selalu kepit handbag tulah yang dia tiru

seronok ada anak perempuan boleh pakat2