Assalamualaikum..dan selamat datang

Sunday, December 26, 2010

langkawi

alhamdulilah kami selamat sampai di langkawi pada jam 4.30 tadi..Kalau ikutkan jadual feri sepatutnya jam 1.30..tapi 2.30 baru feri sampai so kiranya kami terlewat sejamlah dari jangkaan..Alhamdulilah..yang penting selamat sampai..cuma tunggu kereta sahaja yang akan sampai esok pagi..

Kepada kawan-kawan yang masih ada cuti tahunan yang belum amik lagi tu..bolehlah datang shoping kat sini...hehe leh lah tolon i....penatlah nak buat sensorang.. kemas umah, mop lantai macam2 lah..

6 comments:

cek chun said...

hehehe.welkem bek :)

sarah-najwan said...

langkawilah antara tempat yg belum pernah saya pi..nk pi gak suatu hari nati..hehe

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Amboi dalam diam ke Langkawi ye. akak belum sampai ke sana lagi.Insyaalah, satu hari nanti.

suri solehah said...

cik chun>>hehehe..bek bek lah kita..

sarah najwan>> mai lah orang tengah oper ni...huhu

kak ina>>ait kak ina uganda mana dah lepas kena sudi2lah ke langkawi lak..datang nanti cal ye..bleh org jadi toris gud :-)

AdiaLuze said...

Bestnye g langkawi :)

ainnoraini said...

dah kembali ye....

dah lame tak gi langkawi..kalau gi boleh kite kenal2 ye...hehehe