Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, October 23, 2010

Solehah..

Haa...malam ni nak cerita pasal little star ku..si Amirah Solehah...Solehah ni lagi dua hari nak cukup satu tahun..Alhamdulillah..perkembangannya memberangsangkan...kadang2 terlebih aktif pulak aku rasa...usaha Solehah sekarang ialah untuk berjalan...boleh dikatakan kalau bawak ke luar rumah dia tak mahu didokong lagi...mesti nak gelongsor ke bawah..cukup seronok kalau kita pimpin dia dan berjalan...
inilah kerja Solehah...jrg nak duduk

tengok lah tuuu...



marah sapa lah pulak tu...

Kecerian Solehah memadamkan gundah hati ku yang sebelum ini telah dikhabarkan macam2 oleh doktor yang membuat pemeriksaan ke atasnya...pernah masa kat Penang dahulu,,akibat demamnya on n off aku membawa ke klinik untuk dibuat pemeriksaan..setelah dibuat ujian darah...seorang doktor muda di sana menyatakan puteri ku ini munkin talasemia...sungguh mengejutkan dan aku menyanggah yang kami suami isteri bukan pengidap talasemia..Doktor tersebut menyarankan aku agar membuat pemeriksaan darah kali kedua...namum sampai sekarang aku tak buat kerana aku yakin anakku sihat dari semua itu..insyaallah..begitu juga semasa ke klinik di Kuah ini untuk pemeriksaan rutin,,,seorang doktor mencadangkan agar aku membuat ujian darah dan air kencing memandangkan mata Solehah sering sembab...mengikut kata doktor tersebut...untuk ujian buah pinggang..nauzubillah...aku selamanya mengharapkan simpang dari perkara itu semua...mintak jauh...Ya Allah berilak kesejahteraan kesihatan yang baik kepada anak2ku agar mereka membesar sempurna sebagai penjunjung Deen Mu.

3 comments:

Ati Masrif said...

memang kita sbagai ibu bapa nak yg terbaik buat anak2kan

jom jln2 blog ati..

suri solehah said...

salam..ati..
memang betul..kadang2 kat mulut kata ok..kat hati hanya Allah yang tahu

MADAM SYUHADA said...

jalan2 blog. salam sis..saya syudee.😍