Assalamualaikum..dan selamat datang

Friday, October 29, 2010

pizza

Pagi ni selepas jenguk dapur orang  yang boleh bagi ide nak masak,aku amik keputusan buat pizza..sebenarnya lepas bau piza cek chun,,teringin nak buat la tu juga,,tapi duk tengok2 yg dia suh bubuh oregano supaya lebih bau pizza aku tunda dululah...tp rasa kalau duk tunggu nak jumpa oregano tu tak buat dah la..sbb nya kat sini bukan aku tahu sangat campur ngan tak banyak pasar raya lak tu..nak tanya chun takut dia suh aku pg cari kat kedai beskal naya....so aku amik keputusan nak buat jugak pagi ni walau tanpa oregano...apa2 hal yang berlaku mesti akan dapat dilihat hasilnya selepas pizza itu masak nanti..lupa nak tanya cek chun tajuk piza ni..diapun kata dia amik dari en. mat gebu tu..sifu masakan..orang yg pro mcm aku ni kena rujuk sana huhu
eh gambo pizza takleh nak buh lagi lah sebab tak masak lagi :-)

4 comments:

ainnoraini said...

salam pagi jumaat...
terima kasih sudi singgah..follow u 2....

suri solehah said...

salam ain..terima kasih kembali :-)

cek chun said...

oregano tu ada kat kedai HIG. tepi tefal ngan corelle.hahaha..
ko g jer kat supermarket. dekat rak rempah-ratus. ada dalam botol. cari brand macormick.rm9. brand len pon ada. lagi murah, lagi tak sedap herb tu

suri solehah said...

harharhar,,,la kat s.maket pe nya..yg I duk intai kat HIG..patut tak jumpa...chun...HIG buat ofer set caserol luminac sampai 31 ni :-)