Assalamualaikum..dan selamat datang

Monday, October 18, 2010

kecewa

Kadang-kadang kita nak jadi yang terbaik sangat untuk keluarga kita...untuk anak-anak, untuk suami,,,nak jadi isteri n ibu yang boleh buat apa saja...terutamanya bab masak...tapi kadang2 bila apa yang kita cuba nak persembahkan tidak seperti yang diharapkan kita akan jadi kecewa...rasa tak mau buat dah pasni...huhu
Itu yang aku rasakan..dah lama aku teringin masak kek gula hangus ni...so balik dari kerja semalam aku cuba buatlah..itu pun selepas mendegar adikku berjaya menghasilkan kek gula hangus yang cantik..
So dengan tidak sabarnya aku menyiapkan barang seperti yang diarahkan oleh adikku berdasarkan resepinya...tak taulah dia ceduk dari blog sapa...huhu...


nak cerita panjangpun malas rasanya ni,,,,,.....biarlah gambar yang menceritakan bagi pihak aku...


nak mula ni

masak ikut yg diarahkan

nape duk sini lak

2 comments:

K.Nor said...

salam dr k.nor.. biasanya kek ni tak dipukul dgn mixer. kita cuma kacau2 dgn spatula utk pecah/sebatikan telur jer..

suri solehah said...

terima kasih kak nor atas info tu...maaf copy dulu baru cakap..huhu..teruja tgk cantik sangat..sblm tu saya dah cuba resipi adik tp tak menjadi..thanks