Assalamualaikum..dan selamat datang

Thursday, October 6, 2011

nasi ayam n no(mutiara nolan)

Assalamualaikum....

sepanjang minggu ni rasa teruk sangat...
kesihatan on n of...mabuk tak habis2 lagi..
biasanya kalau duk dengar cerita kawan2
dalm tempoh tiga bulan pertama tu je yang duk m**tah2
tapi rezeki kita biasanya sampai nak masuk bilik bersalinlah...

Tapi alhamdulillah..dalam duk mabuk tu
Allah masih beri kekuatan untuk masuk dapur
sediakan apa yang patut untuk keluarga
lepas beberapa kali..berehat baru siap huhu

semalam ni pun sama...
balik kerja rasa letih sangat
apa lagi pikiran mula cari menu yang paling ringkas
...
apa lagi teringat nasi ayam....buat sup n ayam je kan...
ringkas huhu.

Nasi ayam ringkas...buat ayam bakar je sebab anak2 suka ayam bakar gini..huhu makan dgn sup habis ceritakan
Oleh sebab keadaan kesihatan tak stabil jugak
terlepas banyak cerita kawan2...
memang terasa rindu nak tahu cerita kawan2
tapi keupayaan nak mengadap komputer tu yang kurang huhu
namun..semalam juga saya rasa seronok sangat ..
 bukan apa...dapat cendera hati dari No.(mutiara Nolan)
keychain labuan..terima kasih No...
moga persahabatn di maya ni akan terus berkekalankan....

24 comments:

solomolo said...

besaunye ayam tu !~

ariana said...

Salam..tgh tunggu gak keychain dari No ni..x sampai2 lagi..huhu..

EmbunRosaliza said...

Assalam suri, dm tak larat tu sempat gak buat nasi ayam, anak2 mesti suka ngan ayam gitu.

Jaga diri ya suri, rehatkan diri ya

suri solehah said...

solomolo>>gambo dekat sgt kot..


ariana>>ye ke..hehe..akak sampai semalam..


k.rosa>>guna resipi sos kak rosa tu ..sedap

Pia said...

"amboii suri ayam tergolek tu..haish..ank2 akk mau 2 ekor ni..mmg sedaplah nasi ayam..eh,akk pun dapat gak keychain labuan dari no tu...kiut jer kan.."

cek chun said...

sempat lagi ye da
nampak cantik jer ayam bakar tu.
bak part kat paha please!!

Cik Ina Do Do Cheng said...

sedap nasi ayam tu. besarnya ayam.cam ayam golek plak.rajin suri pregnant pun nak masak semua tu.

Hanis Azla said...

kagumnya akak.. mabuk2 boleh masak lagi.. klu akak time mabuk nak masuk dapur pun tak boleh dah..

Norhafiza said...

sedapnye kakSuri nasi ayam tu..No br buat 2hr lepas..anak2 No memang suka makan..

kakSuri jaga kesihatan elok2 ya..makan minum kene pantau elok2 time berbadan dua ni..jng kerja lasak sangat..

alhamdulillah, walopom lambat akhirnya sampai juga ke tangan akak..alhamdulillah..syukur..

Maya Mayana said...

waa nampak sedap kak...emm akak pregnant ye? tahniah ye...jaga diri

yana tk jumpa yg jual FM RM10 sepuluh yg ada RM10 6 ketul...alahaii

Zaitun said...

Itu sudah bagus,boleh masak nasi ayam. Dulu kak Zai hari2 makan nasi kedai,tergolek sepanjang hari.

Acik Erna said...

assalam suri..akak pun kalau mabuk meangadung lama..sampai nak masuk bilik bersalin pun muntah lagi..
alhamdulillah suri dapat jugak masak..

ikatankasihku said...

moga cepat sembuh yer

Ati Masrif said...

nampak mengoda ayam tu
peram dgn apa tu ...nampak cantik je
bakar dalam oven tak nampak hangit

....share cara bakar skit ^______~

anitaare said...

ciannya..mabuk lagi ke??moga cepat sembuh

sal said...

apa khabar...moga sentiasa sihat dan ceria2 selalu..moga cepat sembuh yee

Nieza said...

salam windu kak suri, wahh ada nasi ayam..lambatla saya sampai sini..sedapnya lama tak mkn..lapar lak mlm-mlm singgah sini.

Azhariah Zuber said...

sedapnya nasi ayam itu. lapor

Juwita Jamaludin said...

salam kak .. tahniah nak dapat baby .. seronoknya... walaupun mabuk2 sempat masak2 take care

nur said...

SEMOGA MABUK2 TU LEKAS HILANG..

wahida said...

sedapnya...

akak sabar ye...besar pahala tu...

~ yus ~ said...

yus tak pernah bakar ayam seketul gitu suri...huhu

kalau yus bakar, mesti yus poton separuh dulu..

nampak sedap ayamnya..hehe

qemaishak said...

kak, dalam xsihat pun sempat juga tu buat nasi ayam..nampak menyelerakan..

ct rahani said...

sedapnya.. baru sbtu lepas makan nasi ayam.. my feveret.. hiks..

btw, salam kenal ye kak.. :)