Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, October 25, 2011

Amirah Solehah-2tahun

Hari ni dah 25/10...sedar tak sedar tu..
disebabkan kesihatan yang tak berapa baik
saya diserang asma lagi...
terlupa yang 25/10 bermakna Solehah dah berusia 2tahun
....dah besarpun anak dara yang seorang ini...
dah masuk belah petang ni baru teringat
...eh hari ni hari lahir Solehah...
kesiannya..kalau lah Solehah reti..
mesti dia merajuk sebab mak ayahnya terlupa
hari lahirnya...

Solehah masa babypun ada

bila dah makin besar skit...yang pasti gambar terbaru takde....
Duk tengok gambar2 lamanya
rasa macam semalam baru dilahirkan
semacam teringat ...
melahirkan Solehah dengan berat 3.5kg
agak sukar sedikit berbanding abangnya
yang hanya 2.6kg....

dan sekarang sudah berusia 2tahun dia
moga terus membesar menjadi anak yang solehah....
....insya Allah...tidak lama lagi
Solehah pulak bakal mendapat adik....

14 comments:

EmbunRosaliza said...

SELAMAT HARI LAHIR YG KE 2 BUAT AMIRAH SOLEHAH, semoga membesar menjadi anak yg soleh berjaya dunia dan akhirat, comelll solehah

Kak Rose said...

Happy 2nd birthday untuk Amirah Solehah... kesian sampai mama n ayah nya lupa hari lahir dia... cute sangat tengok gamba dia masa kecik2 kan... semuga membesar bagai seindah namanya.

LadyBird said...

ameeeeennn.. semoga menjadi anak solehah.. penyejuk mata ayah ibu.. dan suami bila dah besar nanti..

Ati Masrif said...

orang kata bersalin anak pompuan
ni byk putus urat..sebab tu badan
mesti bom kalau dah ada nak pompuan

selamat hari lahir solehah .. :)

Norhafiza said...

selamat hari lahir ye solehah...smg menjadi anak yg solehah ye sayang...

wah, besonye kak..sama mcm No lahirkan si Farihin 3.55kg..masih teringat lagi No terpaksa teran 3x..alhamdulillah selamat akhirnya..

Nieza said...

selamat hari lahir Amirah...semoga membesar menjadi anak yg solehah...amin:)

Acik Erna said...

Happy Birthday solehah..semoga menjadi anak yang yang solehah..
solehah memang comel..

sal said...

selamat hari jadi buat amira soleha..
didoakan semoga panjang umur, murah rezki hidup sentiasa dirahmati dan diberkati Allah..

sebagai emak, kita tak pernah lupa mendoakan kesejahteraan ank2 yee..sejuk perut tengok anak membesar dengan baik dan sempurna..

untuk ibu amira solehah,jaga diri yee, moga cepat sembuh..amin

Pia said...

"salam suri...hepi b'day yg ke2 utk solehah..moga membesar menjadi ank yg solehah spti mana nama yg di beri..Amin!..sori suri,akak lmbat wish..smlm tk masuk...~sedang elok le tu umur camni nak dpt adik..moga semuanya selamat..insyaallah.."

So Shy Lady said...

solehah ms baby comel yg amat. cubit kang. happy blated bthday dear ;D

suri solehah said...

kak rosa>>amin...


k.rose>>hehe teruk maknya ni..


LB>>amin


ati>>ye ke ati..yang pasti lepas lahir kat dia naik 10kg hehe


No>>amin..tu lah no..yang abangnya kecik senang skit..kadang teringat tu rasa risau je nak bersalin ni hehe

suri solehah said...

nieza>>amin..harap camtulah..tu yang taruk nama solehah tu,,,harap jd doa.


k.erna>>amin..comel cam mak dia kak hehe


kak sal>>terima kasih kak..tu lah kadang baca cerita sahabat2 yg anak dah besar..tak sabar nk tengok dia membesar ...


kak pia>>amin..hehe..tu lah kak tak kecik sangat kan nak dapat adik huhu..ikut due suri 22/11 ni...


SSL>>hehe..comel mesti cam maknya tu..

qemaishak said...

Happy belated birthday solehah...moga jadi anak yang baik & solehah.

Rambut solehah ikal ek kak, cantik:)

Nur-nba said...

Happy Belated Birthday Amirah.. moga membesar menjadi anak yg solehah dan beriman.