Assalamualaikum..dan selamat datang

Thursday, September 30, 2010

soto n mee udang 4 2 nite

sambal kicap.....

sup xtra

soto idaman...sedapp kata hubby ku

tu dia mee udang..nampak tak best tp perghhh..

kuah kacang tak sempat hidang dah kenyang..dlm periuk lg ni

juga air cincau yang lazat
Hari ni aku ajak hubby ku temankan aku puasa...belah petang kepala mula ligat fikir menu untuk berbuka...hubby bagi cadangan suh buat mee sup...tapi aku teringat pulak udang yang baru di beli di Tuba tadi..segar@fresh dari laut..so..puas pikir akhirnya terjelmalah....soto and mee udang yang sedapnya hingga mencicah menjilat pinggan huhu...(puji diri sendiri-sapa lagi nak puji) nak nampak lagi meriah aku buat sedikit kuah kacang....tak lupa juga buat kuah laksa johor..tapi tadi tak rebus spageti lagi...rasanya kuah je lah kot sebab perut dah kenyang ni...huhuhu kalau esok basi..rugi aku

0 comments: