Assalamualaikum..dan selamat datang

Sunday, September 26, 2010

hepi besday

adiah dari hubby ku..terima kasih yang.....
salam..hari ni aku ingin menulis tapi penat.tak tahu nak tulis apa...tiba2 suami ku masuk ke dalam bilik...di tangannya ada satu kotak dan sekeping kad...mama selamat hari lahir ucap suami ku..eh terima kasih...aku senyum girang..tak sangka suami ku telah siapkan hadiah untuk ku sempena hari lahirku..aku menyangkakan dia terlupa dan tak belikan apa2 untuk ku..kerana sebelum ini aku pernah larang supaya dia tak belikan apa2...sebenarnya dalam hati nak je suruh dia belikan hehe...

Thank sayang...seutas jam..walaupun tidak semahal mana..aku tetap menghargainya sementelahlah selama ini aku tidak pernah membeli jam sendiri..bukan apa aku ni jenis pelupa takut nanti mana2 saje aku letaknya..munkin dengan pemberian suami aku akan lebih hati-hati..seronok senyum sampai ke telinga...orang perempuan kan tak dapat hadiah mahalpun jadilah asalkan suami mengingati tarikh-tarikh penting..... :-)

0 comments: