Assalamualaikum..dan selamat datang

Sunday, September 26, 2010

open house

Alhamdullilah semalam aku berjaya juga menyiapkan beberapa menu konon2nya bagi mengadakan rumah terbuka...hajat dihati nak jemput membe-membe tempat kerja..akhirnya lia sorang je yang datang...lain2 kawan-kawan suami..alhamdulilah dapat kenal isteri kawan2 suami,,,makin panjang silaturahim...


nasi dagang special ni...sedap...lupa nak amik gamba awal
Hajat hati nak buat macam-macam,,tapi bila ke kedai nak cari kelapa..rupa-rupanya langkawi kekeurangan bekalan kelapa..ish2 macam mana boleh berlaku...jadi terpaksa memendekkan senarai menu ku..tapi laksa kuah lemak aku tetap buat kerana dah lama teringatkan kampung halaman..yummmm sedapnya...untuk suami yang mengemari laksa utaranya aku tetap yang special untuknya....



adapun nasi dagang ni hehe




ulaman..laksa lemak n laksa asam

4 comments:

cek chun said...

aku suka la tempat letak bawang ngan timun tu. macam rupa daun. penah jumpa kat sini. nice

suri solehah said...

hehe..actually hadiah dari petronas kot beli minyak hitam huhuhu

cek chun said...

patot la macam aku kenai..hahahaha..

Mariambebakar said...

ni masakan orang pantai timur ni, bestnyer laksa lemak and nasi dagang..:)