Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, August 28, 2010

Jalan-jalan bulan posa

Pagi ni berasa boring duduk di rumah..aku mengajak suamiku keluar untuk pusing-pusing pulau..kami makan angin sampai ke Cenang....suamiku mengesyorkan untuk masuk ke underwaterworld. Anak-anak pun tak pernah pergi lagi katanya...so kami pun yong beramai-ramai masuk tengok ikan n penguin dlm waterworld..Anak-anak aku mula-mula je seronok tgk ikan..tapi lama-kelamaan mereka pun naik boring dan mula berkejar-kejaran dalam tempat tu...si Adam langsung tak dpt nak snap gambar dia..sbb buas sgt ke sana sini...


Balik rumah dia sibuk tanya "mama mana gambar adik tak ada pun,,nape mama tak amik gamba adik ngan ikan besar" pulak dah..Adam memang..Kadang-kadang hiper aktif nya buat aku pening..Sesekali teringat pengorbanan ibu membesarkan kami adik beradik yang seramai lapan orang...dengan ke kebun mencari rezeki..tiada pembantu rumah..sungguh gigih..jasa mu ibu tidak terbalas...

Teringat masa kami ke Switzeland dulu..huhu
Jangan gigit saya....

Along anak yang comel..Kadang-kadang aku kesian dengan along ni..dia selalu ajak kami main salji..hehe."mama jom lah kita naik kapal terbang" "Kemana long?"."along nak main salji,along suka main salji macam tom n jerry tu" Kesiankan..huhu."Tengoklah long mama n babah tak dapat cuti lagi,lagipun mama tak dapat gaji lagi.Nanti kita ada duit,mama bawak along main salji" hehe .Sebenarnya dia tak tahu yang mamanya ke Switzelandpun dalam fantasi ...

Actually aku nak upload gamba kat andewaterwol ni banyak lagi..tapi biasalah,internet 3G kan..nantilah..

0 comments: