Assalamualaikum..dan selamat datang

Sunday, September 15, 2013

Beban

Alhamdulillah
Hari ni berkesempatan menulis di blog yang hidup segan ni
Setelah beban yang berada di fikiran sudah berakhir

Sebenarnya bukan beban apa pun
Beban perasaan,,,sebelum ni duk risaukan anak2
Yang bakal menduduki upsr

Selepas 12 september hari tu
Selesailah mereka menduduki kertas terakhir upsr...
Baru rasa selesa untuk menyapu sawang di sini

Harapan,
lepas ni bolehlah kembali terokai dunia yang luas ini
Takdelah duduk je terperuk kat umah ni
tanpa tahu apa2 cerita sahabat2 diluar sana

Apa khabar ye kawan2 di luar sana
Semoga semuanya dalam keadaan bahagia sentiasa
........

Gambar sisipan...aisyah yang semakin aktif

'Aisyah Saidah yang makin aktif

7 comments:

Asyifa Mustaffa said...

selesai dah anak akak exam ye...alhamdulillah....

Zaitun said...

Alhamdulillah...semoga beroleh kejayaan yang cemerlang,amin.

Kak Rose said...

salam Suri... peksa dah abes dan x lama lagi suri pun bercuti jugak la ya...

Acik Erna said...

assalam suri..aisyah yang makin comel kan

Teacher Basariah said...

alolo..makin cerah budak ni..dh jalan lom ni?

hazlina azmi said...

Hai dear..bestlah blog awk..penuh warna warni kehidupan,penuh dengan resipi masakan..suke2..jemputla ke blog saya dan kita bertukar-tukar link pulak..:)

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Kakzakie said...

Betul Suri bila anak anak periksa tak senang hati. Dah habis kita pun lega sama...

Jarang buat N3 kakak rasa kejap aje dah besar Aisyah kan... makin comel:)