Assalamualaikum..dan selamat datang

Monday, July 15, 2013

Biskut coklat tok aba boboboi

Semalam duk belek2 gambar kt album..
Sekali ternampak satu gambar biskut....
Teringat masa buat biskut tu
Sbb nk layan permintaan along
Yang jumpa resipi dalam komik boboboy..

Kesian dengan dia yg duk merenget nak buat
Makanya maknya pun layan je lah...

Resipi biskut ni ringkas je sebenarnya,,
Tu yg daku tak keberatan layan permintaan dia tu,,,
Bukan main seronok lg along dpt buat biskut tok aba tu

Biskut tok aba photo image-12.jpg
biskut coklat tok aba


Resipinya dah lupa,,kena zoom dulu kt gambar majalah bawah ni
nilah resipi biskut coklat tu...

Mcm tu lah,,kat rumah melayan karenah si lecil berempat tu
Macam2 permintaan dia orang,,tambahan kalau masa cuti
,,,,,,,
Dah habis enam hari berpuasa,,,,ada tak kawan2 kt luar sana
Yang dah listkan menu selama sebulan,,,bulih nak ngintai sama,,,
Bukan sbb asyik ingat makan ,,tp nk mudah kan,,,


12 comments:

Izzat Eshak said...

seronok anak2 dapat mak layan permintaan mereka =)

Acik Erna said...

Suri akak malas nak fikir en.suami atau pun bujang2 tu yang kena bagi tau nak makan apa..kita tinggal masak je he he

Cida de' Nuanza said...

bestnya...kalo ada org nk mkn, mmg seronok le ke dapur

BUNDA a.k.a KN said...

salam ukhuwah dan selamat berpuasa dari bunda...

lia said...

nak pikir menu nak masak setiap hari.... lg penat dr masak he3

Kakzakie said...

Kalau dibuat kemudian mereka pakat makan sama-sama seronok nak buat Suri:)

yan's cottage said...

As salam suri solehah.....

selamat berpuasa....awalnya dah buat kuih raya kan tak sempat raya dah habis you....

ainnoraini said...

sedap yee..mesti anak-anak suka tu...

selamat berpuasa...

Knor said...

mesti sedap ni...

Puan Kutu said...

mesti sedap..sy suka makan biskut tp malas nak buat..:)

Teacher Basariah said...

buat lebih sket bwk blk kg nnt..hehe

qemaishak said...

Wah siap biskut tok aba tu xtahan mujur xbiskut yaya lau tak pengsan hihi

qema suka biskut upin ipin tu kak daa :)