Assalamualaikum..dan selamat datang

Sunday, April 21, 2013

Butang follower pada blog dah takde?

Assalamualaikum
Dah lama tertangguh untuk mencuci sawang.
Tapi hari ni gagahkan juga ,,ambil masa sekejap.
Cuci sawang diblog yang tidak seberapa ni.
......
...bukan apa,,bila dah lama tak berblog ni
Banyak benda yang daku tak tahu rupanya...
Antaranya widget follower diblog
,,baru ku tahu sudah tidak ada ye,,,
.......
........ceritanya,,ada sorang kawan kat tempat kerja
Kena buat blog permintaan pensyarahnya..
Jadinya dia meminta daku untuk membina blog untuk dia
,,,,masa duk buat tu,,,hairan kenapa tak muncul widget follower tu...
Godek sana godek sini...tak klua jugak...
Ait,,,nape yer,,,,
Tapi bila daku google2...
Dah ramai bloger yang cerita bab ni...
Antara nya yang daku baca kat sin
http://www.hasrulhassan.com/2013/01/widget-follower-blog-tidak-relevan.html
.....hermmmm.....
Pantasnya masa berlalu...meninggalkan daku
Yang kebizian dengan anak2 dirumah....
Apa lagi ye informasi yang daku ketinggalan
Pasal blog ni...

3 comments:

jeBateja said...

Den baru taw hah...kalau hang tak habaq..den tak taw langsung ni hah....

Kakzakie said...

Kakak pun barulah tahu. Mungkin sebab dah guna google+ tak suri..

Ati Masrif said...

salam aida,

sibuk dgn anak2 dirumah ye
maklumlah keluarga dah bertambahkan

kita pun tak tahu pasal ni maklumlah
kita pun baru aktif balik ni huhu..