Assalamualaikum..dan selamat datang

Thursday, September 1, 2011

jem sempena raya

assalamualaikum
alhamdulillah dah masuk raya ketiga hari ni.
saya skeluarga dlm perjalanan pulang ke rumah mertua.
kami bertolak pagi tadi.
ingatkan boleh sampai awal,
rupanya dimana2 jalan
semua nya jem.subhanallah.
kesian dgn solehah yg demam n batuk,
terpaksa berpanas dlm kereta.
yang menyedihkan sikap pemandu kita,
sesuka hati je potong q,
mcm diaorg je yang nk kedepan
org ln nk ke belakang.

mkin ada kawan2,saat ni
sedang mgunakan jalan tanah merah-jeli,
dah berapa jam kami terperangkap ni.huhu

5 comments:

Acik Erna said...

assalam suri..acik pun sepatutnya nak kekelantgan hari ni..tapi tak jadi..kaka ngan abang je yang pergi..tah pukul berapa la sampainya nanti tu..
selamat hari raya aidilfitri suri.

Kak Rose said...

Selamat hari raya untuk Suri sekeluarga... kak rose 5hb ni baru nak balik ke kelantan, harap2 jalan dah ok....balik lambat sbb nak anto anak masuk u dulu...

hanez said...

salam, selmt hari raya..

Azhariah Zuber said...

kl pun jammed gak..hehe

kpah k-poh said...

hari yg sama..kpah balik penang..terperangkap kat situ ler..