Assalamualaikum..dan selamat datang

Saturday, September 10, 2011

raya 2011 at kelantan

Assalamualaikum....

Mood raya masih lagi terasakan...
seronok ziarah kawan2 duk tengok gambar raya
saya sendiri pulak tak sempat nak amik gambar
dalam duk riuh rendah jumpa anak buah
sampai terlupa nak amik gambar..
seb baik anak buah ada snap dua tiga keping...
dapatlah ditatap....
jadinya nak masukkan asyik tertangguh je
jadi dikesempatan hujung minggu ni dapatlah saya
upload disenang untuk tatapan akan datangkan..
tahun ni kami pakai baju merah..bukan pa..pilihan Adam yang sukakan warna merah sbb dia suka power ranjer merah..kesian babah nya yang tann..tuu..tengelam dalam baju huhu



dan ini saja gambar yang sempat dirakam sempena raya hari tu

ceritanya..raya tahun ni kami dapat berkumpul ramai-ramai..
cuma abang yang ke lima sahaja beraya kat
kampung kakak ipar diperak...

yang lain.alhamdulillah..dapat makan nasi dalam dulang
n pinggan plastik kes malas nak basuh sama-sama...
dan maknanya juga..tahun depan rumah mak kat kel
akan sunyi sebab giliran rumah mertua masing2 pulak
huhu..apa-apa hal pun bertemu dan berkumpul ramai2 ramai
saat yang terindah.....

18 comments:

kakngah said...

seronok bila dapt berkumpul lengkap adk beradik.
rasanya kene ubah sikit kot rotation tu. sian pulak kat org tua tahun depan tak berapa meriah...

Amie said...

meriahnya....sedondon merah! seronok rasanya dapat kumpul ramai-ramai waktu raya begini kan.... moga semakin erat silaturrahim!

Kak Rosaliza said...

Assalam suri..meriahnya kaler merah lagi nampak terserlah. bestkan dapat kumpul adik beradik, sembang tak habis heheh.

Sama la mcm akk, tahun ni walaupun semua blk , yg langkawi pun blk, tapi tak sempat nak snp pic ramai2 adik beradik n anak2 masing2 heheh

teratai said...

bestkan bila kumpul ramai2...mcm2 cerita ada,he,he..:)

Acik Erna said...

assalam suri.memang meriah dengan warna merah..tahun ni acik tengok ramai yang buat tema warna menrah ni..

anisalya said...

merah ke maroon tu?

sal said...

seronok ye jumpa sedara mara dan kaum kerabat..ukhuwah tulah yg memeriahkan suasana hari raya..

Cik Ina Do Do Cheng said...

suri selamat hari raya maaf zahir batin.seronok beraya ramai adik beradik dan saudara mara.merah berseri-seri.

Zaitun said...

Merah ni ceria dari jauh dah nampak hehe...

Memang seronok kalau berkumpul lagi pula kalau dirumah mak sendiri,best sesangat.

Maya Mayana said...

meriahnya kan,selamat hari raya :)

Kakzakie said...

Kalau buka blog suri tunjuk gambar hero masih kecik sangat, jadi bila kali ini lihat macam dah besar sangat.... Kakak pun raya ke dua pakai baju merah suri, ikut kata anak-anak juga...:)

suri solehah said...

kakngah>>tulah kak ngah..hehe..memang ingat nak ubah..tapi tiap kali sampai turn..mesti sayang nak korbankan..huhu



k.amie>>memang seronokkan..macam2 cerita keluar..mak yg kelam kabut..sbb cucu suka main mercun..hehe


k.rosa>>yang paling terseler mestilah babahnya huhu...memang seronokkan kak..macam surilah sampai lupa nak tangkap gamba...

suri solehah said...

teratai>>betul tu teratai..kaum ibu satu kelompok,,,kaum bapak sekumpulan..mcm cerita keluar...



k.erna>>tema terpaksa tu kak..anak yang pilih kaler tu kat kedai hehe..suami paling tak puas hati..


anisalya>>merah tua @maroon huhu..


kak sal>>betul tu kak sal..suri lapan beradik kali ni 7 yg dapat kumpul ...meriah

suri solehah said...

kak ina>>selamat hari raya kak..adik beradik suri ramai..jadinya setahun sekali berkumpul seronok rasa..


kak zai>>seb baik tak kena kejar lembukan..hehe..mmg betul kak..rumah mak kita lagi semngat nak raya ..



maya mayana>>selamat hari raya juga ye...


kakzakie>>>suri kawen lewat..anak2 kecik lagi hehe..yang sulung baru 6 tahun kak..tapi badan semangat ikut babahnya...
suri n hubby decide hijau muda..sekali pg kedai anak yg kedua tu lah pilih merah hehe..suri suka je..suami yg nak gelaknya..

miloais said...

sernokkan berkumpul ramai2 ni...
terasa sekejap sangat dah nak kena balik utk bekerja...

~izan~ said...

merah! ceria! seronoknya ramai2..

Ati Masrif said...

cantik warna merah hati

kami dah pernah pakai warna tu

lg 2 tahun kalau panjag umur
nak pakai merah cili lak :)

~ yus ~ said...

meriah raya suri...

cantik baju rayanya, merah saga..:)