Assalamualaikum..dan selamat datang

Wednesday, August 25, 2010

hajiismailgroup

Pulang dari kerja hari ini,aku tidak terus pulang ke rumah.Destinasi pilihan ku ialah HiG..Niat awal hanya ingin windowshoping sahaja.Tapi memandankan sukarnya menangani keinginan kita ini,,ditambah lagi dengan harga promosi yang diletakkan buat aku mula teruja.

Apa taknya,sesetengah barangan TEFAL dengan harga promosi yang hampir tinggal separuh harga.Luminarc dengan koleksi bunga baru.Promosi set porselin.begitu juga dengan kain batik dan kain pelikat yang sentiasa menjadi ole-ole bagi sapa2 yang datang ke langkawi..Oh dunia.


Setelah hampir 2jam lebih aku menjamu mata..akhirnya aku berjaya membawa pulang beberapa barang2 yang sudahlama aku idamkan..dapat lah kuali nonstik TEFAL.mankuk.bekas biskut raya,serta set jag dari LUMINARC,serta set bufet porselin,yang mengikut pekerja HiG adalah bunga baru.Selain itu juga aku sempat juga membeli beberapa helai kain batik dan kain pelikat..Kiranya hari ini adalah hari mengorbankan gaji :-(

0 comments: