Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, December 13, 2011

hero baru

Assalamualaikum....
Alhamdulillah...setelah lama berehat
malam ni berkesempatan untuk menyapu sawang
^_^...rasa dah lebih sebulan
tak berkesempatan nak menulis.
Sebenarnya..bukan sibuk sgt...
Tapi dek kerana tertinggal modem
kat umah masa nk balik kg hari tu
menjadikan aktiviti mengadap lappy terhenti...
Jadinya dengan hanya on9 mggunakan henset
..rasa tak larat nk jegil mata..


Tp mlm ni,kerana boring yg amat
saya cuba juga meluaskan bukaan mata
untuk menyapu sawang
Disamping tu jugak nk berkongsi rasa syukur
kerana sy telah dianugerahkan seorang lg hero
alhamdulillah sudah sebulan lebih usianya...
Hero baru...selamat dilahirkan pada
3/11 baru2 ini...iaitu dua hari sblm eid adha
yang seronoknya tarikh
sama dengan abangnya Adam... ^_^...
Moga menjadi anak soleh....

P/s~terima kasih kpd kawan2 yg sudi kesini
semasa ketiadaan saya...insya allah
bila bkesempatan sy akan ketempat kawan2

25 comments:

Kakzakie said...

Tahniah...tahniah suri. Syukur alhamdulillah kemunculan kembali dgn berita yg amat menggembirakan. Aduhai terbayang kakak muka hero baru mesti comel juga macam abang dia.

Bila boleh tunjuk wajah hero tu suri... rasa teruja pulak kakak dah nie. Tahniah lagi sekali suri:)

EmbunRosaliza said...

Assalam Suri, akhirnya suri muncul juga dengan hero baru, tahniah, bestnya kongsi besday

Acik Erna said...

Assalam suri..tahniah dapat seorang lagi hero..semoga suri dah hero sihat sentiasa.

gadisBunga said...

tahniah kerana dianugerahkan seorang lagi hero sebagai anak kunci ke syurga. :)

Amie said...

Alhamdulillah... bertambah umat Muhammad s.a.w.

sal said...

tahniah kerana dianugerahkan hero..moga sihat2 sahaja

Kak Rose said...

Tahniah Suri, lama menghilang... rupanya sambut hero baru... bestnya sama b'day ngan abang lak... tahniah sekali lagi ya...

bila nak tepek gamba hero baru tu... share la ngan kami semua.

lyza said...

Salam perkenalan..:)
Taniah dengan kehadiran hero baru.. moga jadi anak yang soleh :)

Ati Masrif said...

salam suri,

nape tak letak sekali gambar
hero hidung manjung tu :)

Pia said...

"tahniah suri....akak dah agak dah bila lama meyepi tu mesti dah bersalin si suri ni...alih2 dah sebulan lebih dah...tunjuk lah gambar baby comel tu..."

Umie said...

kak suri, tahniah...seronok dgr orang dpt baby...nnt upload gambo baby tau..take care ye akak!

AZLINA said...

Assalamualaikum Suri, tahniah dr akak atas kelahiran baby boy. Didoakan semoga kedua2nya sihat hendaknya. Tgh berpantang lg ke? Mana gambo baby? :))

Azhariah Zuber said...

panjang gak tu taip guna hp. hehe

Zaitun said...

Tahniah dapat babby hero semoga menjadi anak yang taat dan menjadi kebanggaan ibubapa.

qemaishak said...

Nak juga ucap tahniah kat sini..jangan lupa tepek gambar baby comel tu kak:)

kakchik@ella said...

Tahniah suri. mmg lama betul suri menghilang ye. KC pun tertanya2. Akhirnya KC dah tau kenapa. Nanti free upload la gmbr org baru.

ainnoraini said...

tahniah...nnt jgn lupa ye..nk tengok gambay baby...

Cik Sibuk said...

salam perkenalan..

3/11 sama bday dengan saya :)

So Shy Lady said...

salam suri, alhamdulillah dpt hero baru, nm apa tu? ni masih pntang lg la ni...take care ye!

Papa Mifz said...

hero baru..tahniah yer...

Kella said...

tahniah!! seronoknya dapat beby baru.. hero baru ya... tahniah sekali lagi... =)

LadyBird said...

tahniah.. Alhamdulillah semuanya selamat..

smg menjadi anak soleh menyejuk mata ibu ayah..

Nieza said...

salam rindu kak..apa khabar? akhirnya akak muncul juga tahniah dgn kedatangan hero baru semoga thn baru 2012 nanti membawa sinar yg lbh bermakna buat akak sekeluarga..insyaAllah:)

Nur-nba said...

Salam perkenalan Kak Suri. Tahniah di atas kelahiran hero baru.. moga akak bahagia di sampling keluarga tersayang.

Irfa said...

seronoknya dapat baby baru

tahniah yer