Assalamualaikum..dan selamat datang

Tuesday, May 21, 2013

Khidmat Kereta Sewa di Langkawi.

assalamualaikum..

hari ni nak bercerita mengenai permintaan kawan-kawan juga,
tapi bukan berkaitan dengan blog..
tapi hari ni nak tolong kawan promosikan khidmat kereta sewa di langkawi
'''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''
..kawan saya yang seorang ni..menyediakan khidmat sewa kereta bagi sesiapa yang ingin bercuti di langkawi ..jadi dia mintak tolong saya untuk mempromosikannya,,,walau pun blog saya ni..tak dikenali tapi ...
demi memenuhi permintaan kawan-kawan..saya postkanlah di sini...
manalah tahu,,kot2 ada kawan-kawan yang ingin berkunjung  ke langkawi sempena cuti sekolah ni kan,,,
 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
""""""""""""""""""""""""""""""""
jadi kepada kawan-kawan diluar sana yang ingin berkunjung ke langkawi,dan ingin menyewa kereta
boleh lah telefon  nombor sahabat saya ni;

017 3727372-Zulkifli(ZUL)

 Insya Allah,dia boleh menolong kawan-kawan untuk menyediakan kereta sewa mengikut cc yang diinginkan    :-).. sekian.







8 comments:

ieda immi said...

Tq info kak ! ;)

Kakzakie said...

Kalau kakak pergi kakak tak nak seewa dia punya sebab kakak nak sewa Suri punya (hihi... guraulah Suri) entah bila nak pergi pun tak tahu.

Acik Erna said...

asslam suri..rasanya lepas adik SPM teringin nak kesana lagi nanti he he

Kak Rose said...

Suri, bagus wat bisness keta ni.... musim cuti sekolah mmg berebut2 nak dapatkan keta sewa kan...

atuk said...

Assalamualaikum Suri

Insyaallah
moga berjaya

suri solehah said...

Ieda immi:same,,tolong kawan2 hehe


Kakzakie: kecik tapak tgan,stadium langkawi kt belakang umah ni,,suri tadahkan,,bila la nk jumpa akak ni


Kak erna: ya ke,,jgn serik dtg umah suri,,hari tu tak puas nk menyembang kan...

suri solehah said...

Kak rose : suri tak buat pun,,saja tolong promosi kt kawan2..hehe,,diaorg kt skrg ni byk persaingan,,


Atuk : tolong kawan je,,hehe

Puan Kutu said...

tolong promote bisnes kawan ye..semoga makin murah rezeki